تعداد نشریات | 52 |
تعداد شمارهها | 1,448 |
تعداد مقالات | 11,227 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,906,039 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,894,412 |
1. | آسیبشناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران | |
صفحه 1-31 | ||
سلمان آخش؛ علی حسینی خواه؛ عفت عباسی؛ نعمت الله موسی پور | ||
2. | میزان توجه به مهارتهای تفکرانتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان | |
صفحه 33-57 | ||
حسین کریمیان؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی | ||
3. | مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران | |
صفحه 59-85 | ||
صابر عبدالملکی؛ محمد آرمند | ||
4. | تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی | |
صفحه 49-60 | ||
حسین قمری کیوی؛ سیده هایده کریمی یوسفی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی | ||
5. | پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری | |
صفحه 107-123 | ||
سید نبی الله قاسم تبار؛ ایران دخت فیاض؛ محبوبه حسینی | ||
6. | فراتحلیل مطالعات انجامشده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری | |
صفحه 81-100 | ||
حسین زنگنه؛ آذر محققی؛ مریم زارع احتشامی؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی | ||