1.

هنر و سیاست و اقتصاد در جنگ نرم ضد ایران؛ نمونه مطالعاتی: هالیوود(2016 – 1979)

صفحه 1-35
محمد محسن؛ حوراء حومانی

2.

شبکه‌های اجتماعی مجازی و قبح‌زدایی از محتوای مبتذل (مطالعه موردی: توئیتر فارسی)

صفحه 35-70
سید ضیاء هاشمی؛ محمد رهبری

3.

تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرت‌پراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام

صفحه 71-97
مریم مقیمی؛ هادی خانیکی؛ سید علی اصغر سلطانی

4.

همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر

صفحه 70-100
حمید عبداللهیان؛ حسین کرمانی

5.

مطالعه ساختار و نحوه پوشش اخبار در تلویزیون‌های خبریِ بین‌المللی

صفحه 139-160
علیرضا عبداللهی نژاد؛ احمد امید

6.

تاثیر تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر مدیریت بدن زنان و دختران

صفحه 187-215
غلامرضا تاج بخش؛ محمد دانشفر

7.

الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه 217-240
زهرا اردکانی فرد؛ ندا رضوی زاده

8.

رسانه فضای مجازی و کیان خانواده از منظر علم حقوق

صفحه 241-261
بتول گرگین؛ احمد باقری

9.

طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی

صفحه 269-295
رامین شمسایی نیا؛ ابوذر خوش بیان

10.

نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)

صفحه 297-326
هما درودی؛ شادی رضوی سطوتی

11.

اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران

صفحه 361-384
حامد سیف؛ آرامیس سیف؛ مهدخت بروجردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login