1.

ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکه‌های‌اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه‌ اجتماعی‌ اینستاگرام)

صفحه 42-1
مهسا زمانی؛ یونس نوربخش؛ هوشنگ نایبی

2.

شبکه‌های اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی

صفحه 78-43
امیرحسین عالمی؛ سید نورالدین رضوی زاده

3.

امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری

صفحه 109-79
حسین نوروزی؛ فریبا بهامین؛ فاطمه داودآبادی فراهانی

4.

چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر

صفحه 138-111
محمد پویا قاسمی؛ حسین صادقی؛ مهناز نادری؛ علی اصغر کیا

5.

مقایسه کاربردپذیری تارنما‌های خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران

صفحه 168-139
طاهر روشندل اربطانی؛ کبری صمدی؛ سعید قنبری

6.

تحول مولفه‌های قدرت در عصر شبکه

صفحه 194-169
حسن خجسته باقرزاده؛ کمیل خجسته باقرزاده

7.

رسانه‌‌های نوین و برجسته‌سازی در بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020)

صفحه 230-195
سید روح الله حاج زرگرباشی؛ میلاد لطفی

8.

تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران

صفحه 268-231
سعیده مرادی فر؛ علی امیدی

9.

ارزیابی عملکرد رسانه‌های پخش در شبکه‌های اجتماعی آنلاین با استفاده از مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها

صفحه 303-269
هانیه حقیقی نیا؛ محسن رستمی مال خلیفه؛ محمد سلطانی فر

10.

اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان

صفحه 337-305
محمدآقا دلاورپور؛ احمد آرام دهنه؛ سارا نیک منش

11.

نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان

صفحه 374-339
حمید حیدرپناه؛ شاپور بهیان؛ فریدون وحیدا

12.

رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری

صفحه 402-375
اصغر حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login