1.

نگاشت معنایی الگوی اکتساب دانش مدیریت راهبردی در سازمان‌های نهادی

صفحه 1-35
محمدمیلاد احمدی؛ روح‌الله تولایی؛ محمدمهدی مهتدی؛ علی طاهری

2.

ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها

صفحه 37-70
محسنه اسدی؛ مهدی شامی‌زنجانی

3.

نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی

صفحه 71-102
مسعود تقی‌آبادی؛ معصومه تقی‌آبادی؛ حمید تقی‌آبادی

4.

عوامل مؤثر اقتصاد هوشمند در صنعت گردشگری با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین

صفحه 103-132
داوود درویشی سلوکلایی؛ سمیرا حیدری گرجی؛ سحر ولی پور پرکوهی

5.

ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران

صفحه 133-159
سید مهدی سادات رسول؛ سپیده شفیعا؛ محسن خداکرمی

6.

شناسایی پیشران‌های مؤثر بر توسعه شبکه‌های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه

صفحه 161-191
حبیب‌الله سالارزهی؛ گل‌بهار پورانجنار؛ امین شکیبایی؛ حسن غفاری

7.

مدلی برای طراحی دوره‌های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین

صفحه 197-236
مصطفی نژادطاهری؛ محمدتقی تقوی فرد؛ عباس طلوعی اشلقی

8.

بررسی شاخص‌های اعتبارسنجی مشتریان بانکی با استفاده از روش هوش مصنوعی و دلفی

صفحه 237-265
سلیمه قنبری؛ حسین نظام آبادی‌پور؛ سید عبدالمجید جلایی

9.

مفهوم‌سازی و شناسایی ابعاد اصلی نوآوری دیجیتال در سازمان‌های صنعتی: یک رویکرد داده بنیاد

صفحه 267-299
سارا صباغچی؛ سپهر قاضی‌نوری؛ فاطمه ثقفی؛ شقایق صحرایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login