1.

ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM)

صفحه 6-29
جلیل یونسی

2.

پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد

صفحه 30-68
محبوبه سلیمانپور؛ سید محمد حسین رضوی؛ سید عماد حسینی؛ سعید امیرنژاد؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

3.

مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان

صفحه 70-101
عنایت اله زمان پور

4.

تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان

صفحه 102-138
مهتاب چنگایی؛ حسین سلیمی بجستانی؛ کیومرث فرح‌بخش؛ آسیه شریعتمدار؛ نور علی فرخی

5.

فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی

صفحه 140-162
نسترن سادات نقیب الساداتی؛ جواد مصرآبادی؛ ابوالفضل فرید

6.

بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان

صفحه 164-190
سیف اله آقاجانی؛ ساناز عینی؛ ژیلا نیازی

7.

اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر

صفحه 192-215
لیلا زمانی کوخالو؛ مژگان سپاه منصور؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

8.

تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته

صفحه 216-240
سیده خدیجه مرادیان گیزه رود؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ محمد عباسی؛ فیروزه غضنفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login