1.

تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل

صفحه 7-32
بتول طامه؛ فریبرز درتاج؛ ابوطالب سعادتی شامیر؛ نور علی فرخی

2.

اثربخشی آموزش از طریق بازی بر مهارت‌های شناختی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی براساس الگوی عملکردی زایشی در درس فارسی

صفحه 33-72
مرضیه سعیدپور؛ علی دلاور؛ صغری ابراهیمی قوام؛ خدیجه علی آبادی؛ سعید پور روستایی اردکانی

3.

اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی

صفحه 73-91
زینب نورمحمدی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ سمیرا وکیلی

4.

شناسایی و مدل‌یابی مؤلفه‌های شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی)

صفحه 93-124
احمدرضا قلی پور؛ طیبه تجری؛ علی اصغر بیانی؛ جوانشیر اسدی

5.

تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی

صفحه 125-148
کامران شیوندی چلیچه؛ پریسا عبادی؛ مازیار شاکرمی

6.

نقش واسطه ای سرعت پردازش اطلاعات در روابط ساختاری تنظیم شناختی هیجان با سازگاری در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

صفحه 149-177
اکرم آذرنیا؛ کامران یزدانبخش؛ آسیه مرادی

7.

مقایسه روش مبتنی بر بازی‌ با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی

صفحه 179-205
عبدالقادر آسوبار؛ محسن روشنیان رامین

8.

بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجان‌مدار بر مسئولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری اخلاقی دانش‌آموزان

صفحه 207-226
ناهید قرائی؛ محبوبه طاهر

9.

بررسی اثربخشی تاب آوری تحصیلی بر اهمال کاری تحصیلی، اشتیاق به مدرسه و اضطراب دانش آموزان متوسطه یک و دو شهر اصفهان

صفحه 227-254
هدیه فلفلیان؛ حسین جمشیدیان


login