1.

جابجایی در فضای مجازی-واقعی: عقلانیت یا پریشانی ارتباطی؟

صفحه 40-1
علی انتظاری

2.

شناسایی مولفه های الگوی اقناع افکار عمومی در رسانه های اجتماعی : یک مطالعه‌ی سنتز پژوهی

صفحه 68-41
مرتضی فاضلی مقدم؛ افسانه مظفری؛ هادی خانیکی

3.

تحلیل درگیرشدن مخاطب_مشتریان با برند در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا در توییتر

صفحه 110-69
امیر حسین آقائی؛ علیرضا حاتمی؛ داتیس خواجه ئیان

4.

پیش‌بینی افسردگی براساس میزان استفاده از شبکه اجتماعی با نقش میانجی تصویر بدن

صفحه 140-111
فائزه بهمن میرزا؛ فریده حسین ثابت؛ فرامرز سهرابی

5.

گفتمان‌شناسی مطالبات حقوق زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه 174-142
زهرا باقری؛ سیدرضا نقیب السادات؛ منصوره زارعان

6.

سنجش میزان سواد رسانه ای انتقادی بر اساس الگوی الیزابت تامن

صفحه 222-175
تقی اکبری؛ بابک نوراله زاده خیاوی

7.

واکاوی ادراک دانشجو معلمان نسبت به محتوای یادگیری در شبکه‌های اجتماعی: مطالعه پدیدارشناسانه

صفحه 244-223
صادق حامدی نسب؛ معصومه عزیزی؛ رضوان محمدی

8.

. شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ ابزاری برای طراحی الگوی برنامه درسی توسعه مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران)

صفحه 284-245
زهره منصوری خسرویه؛ علیرضا عراقیه؛ نادر برزگر؛ امیرحسین مهدیزاده؛ حسینعلی جاهد

9.

بررسی خوانش شهروندان دورودی از مستندهای سیاسی شبکه‌ی من‌وتو (مورد مطالعه: مستندهایی با محوریت گفتمان پهلوی و جمهوری اسلامی)

صفحه 326-285
حامد سیف؛ منا سلگی؛ آرامیس سیف؛ احسان شاه قاسمی

10.

مدل ساختاری سلبریزیته شدن و زندگی روزمره کاربران شبکه‌های‌ اجتماعی (مطالعه موردی کاربران تهرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 364-327
اعظم ولایتی؛ منصور حقیقتیان؛ سید علی هاشمیان فر


login