1.

تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز

صفحه 1-22
عباسعلی حسین خانزاده؛ الیاس رحیمی؛ الهه استوی

2.

بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری

صفحه 23-58
فاطمه ترابی؛ ژانت هاشمی آذز؛ علیرضا مقدس؛ آرش مانی

3.

خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی

صفحه 59-79
حمید خانی پور؛ احمد برجعلی؛ محمدرضا فلسفی نژاد

4.

مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی

صفحه 81-100
نیلوفر میکاییلی؛ معصومه اسمعیلی

5.

اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی

صفحه 101-117
محمود نجفی؛ بیتا سرپولکی

6.

تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا

صفحه 119-135
اکرم هدیپور؛ آرزو شاهمیوه اصفهانی؛ سالار فرامرزی

7.

اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای

صفحه 137-152
عسگر چوبداری؛ فرنگیس کاظمی؛ شهلا پزشک

8.

عامل‌های بنیادی در اختلال‌های کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار

صفحه 153-167
حسین قمری کیوی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی

9.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی

صفحه 169-188
کاظم برزگر بفروئی؛ مهدی زارعی حسین آبادی؛ مرتضی امیدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login