1.

Assessment Task–Based Language Needs of Sport Management Students (Case study: University of Mazandaran)

دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 2019، صفحه 45-62
Morteza Dousti؛ Goudarz Alibakhshi

2.

اثربخشی بازی های سازماندهی شده بر میزان یادگیری و هوش نو آموزان پیش دبستانی

دوره 9، شماره 33، بهار 1397، صفحه 187-206
مهدی واحدی؛ زیور بیگدلی

3.

یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی

دوره 6، شماره 16، بهار 1389، صفحه 79-104
حسین اسکندری؛ دکتر داریوش نوروزی

4.

آسیب‌شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی

دوره 12، شماره 42، زمستان 1395، صفحه 129-154
وحیده علی پور؛ سمیرا بکان؛ رحیم مرادی

5.

اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی

دوره 1، شماره 4، پاییز 1394، صفحه 21-40
عبدالله اخباری؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محمد اکبری

6.

اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعه‌ای در دانشگاه‌های شهر سنندج)

دوره 2، شماره 6، بهار 1395، صفحه 40-60
مژگان درخشان؛ سیروس قنبری؛ خلیل زندی؛ حاتم ملکی؛ حامد سیف پناهی

7.

اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون

دوره 3، شماره 12، تابستان 1392، صفحه 1-22
اکبر رضایی

8.

بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست

دوره 8، شماره 23، بهار 1391، صفحه 118-131
مهرداد اکبری؛ احمد علی پور

9.

بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه

دوره 8، شماره 25، پاییز 1391، صفحه 90-112
هانیه مستور؛ خدیجه علی‏آبادی؛ مریم مقدسین

10.

بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان

دوره 7، شماره 20، تابستان 1390، صفحه 17-32
محمدرضا مهدوی؛ محمدحسن امیرتیموری

11.

بررسی تأثیر استفاده از چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس فیزیولوژی

دوره 11، شماره 36، تابستان 1394، صفحه 179-190
محمد زارع؛ جواد مهربان؛ راحله ساریخانی

12.

بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی

دوره 5، شماره 20، تابستان 1394، صفحه 139-158
رحیم مرادی؛ آذر خزائی؛ محمد رضا نیلی؛ ثریا خزائی

13.

بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی

دوره 10، شماره 33، پاییز 1393، صفحه 169-189
کیومرث تقی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمدحسن امیرتیموری

14.

بررسی رابطه میان عوامل شخصیتی و یادگیری دانشجویان حسابداری

دوره 14، شماره 55، پاییز 1396، صفحه 125-143
رافیک باغومیان؛ حسین رجب دری؛ منوچهر خرمین

15.

برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع

دوره 3، شماره 9، زمستان 1396، صفحه 82-109
یعقوب عزیزی

16.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان

دوره 2، شماره 6، بهار 1395، صفحه 59-76
نسرین ترک؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اسماعیل زارعی زوارکی

17.

تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحله‏‏ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان

دوره 5، شماره 15، زمستان 1388، صفحه 66-89
مائده مالکی؛ دکتر خدیجه علی آبادی

18.

تأثیر آموزشی چندرسانه‏ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایۀ چهارم شهر اراک

دوره 2، شماره 5، بهار 1391، صفحه 1-20
اسماعیل زارعی زوارکی؛ فرزانه غریبی

19.

تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی

دوره 6، شماره 23، پاییز 1395، صفحه 1-26
زبیح‌اله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی‌درآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور

20.

تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان

دوره 10، شماره 34، زمستان 1393، صفحه 1-21
آمنه عالی؛ علی اکبر سیف؛ پروین کدیور؛ علی دلاور

21.

تأثیر آموزش مفاهیم علوم تجربی به روش قصه گویی بر میزان یادگیری دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر تهران سال تحصیلی 87-86

دوره 4، شماره 11، بهار 1387، صفحه 60-75
نرگس دهستانی؛ فرشته مجیب

22.

تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان

دوره 1، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 21-37
اسماعیل زارعی زوارکی؛ زینب گرزین

23.

تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 11، پاییز 1396، صفحه 195-223
صلاح اسمعیلی گوجار؛ خدیجه علی آبادی؛ سعید پورروستائی اردکانی

24.

تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری

دوره 1، شماره 4، پاییز 1394، صفحه 41-59
سید رسول عمادی؛ الهه نیک‌روش؛ میر دوست خاشی

25.

تأثیرچندرسانه‌ای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

دوره 4، شماره 14، تابستان 1393، صفحه 83-103
سعید موسی پور؛ فاطمه امیری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.