1.

اثر بخشی آموزش مهارت‏های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش‏آموزان متوسطه

دوره 9، شماره 27، بهار 1392، صفحه 2-26
کامران گنجی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رضا لطفعلی

2.

اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان

دوره 1، شماره 1، بهار 1389، صفحه 1-23
محمد عسکری؛ ساسان ملکی

3.

بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس و مهارت‏های حل مسأله دانش‏آموزان دخترمقطع متوسطه

دوره 4، شماره 12، تابستان 1387، صفحه 1-21
دکتر بهرامعلی قنبری هاشم آبادی؛ مهرنسا شهابی

4.

بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با همایندی ادراک از خود و تفکر انتقادی در دانش آموزان

دوره 7، شماره 26، تابستان 1395، صفحه 27-44
ابراهیم نعیمی؛ سید محمد حسین آشفته؛ ریحانه طالبی

5.

بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت

دوره 14، شماره 50، زمستان 1397، صفحه 155-169
محمد باقر مجیدیان فرد؛ مژگان محمدی مهر؛ مرتضی نجیمی

6.

بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 109-126
وحیده علیپور

7.

برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد

دوره 1، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 127-165
جمال سلیمی؛ کیوان بلندهمتان؛ خاطره یاری

8.

تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 44، تابستان 1396، صفحه 153-172
منصوره کلهر؛ گلنار مهران

9.

تأثیر سبک‌های یادگیری و به کارگیری نقشه‌های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن‌ها

دوره 13، شماره 43، بهار 1396، صفحه 171-206
مرضیه قاسم؛ محمدرضا بلیاد

10.

رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه

دوره 3، شماره 11، بهار 1392، صفحه 33-54
حمیده پاک مهر؛ فاطمه میردورقی؛ علی غنایی چمن آباد؛ مرتضی کرمی

11.

ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 91-114
الهام ربانی پارسا؛ جواد مصرآبادی؛ پیمان یارمحمدزاده

12.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان

دوره 3، شماره 7، تابستان 1396، صفحه 1-37
سعید محمودی بردزردی؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری

13.

مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارت‌های آن در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه

دوره 12، شماره 40، تابستان 1395، صفحه 105-130
طیبه جوادی ممتاز؛ رسول کردنوقابی؛ یحیی معروفی

14.

مقایسه تاثیر تفکر انتقادی بر فرآیند تصمیم گیری در نخبگان علمی اجتماعی

دوره 3، شماره 10، تابستان 1391، صفحه 65-100
زهرا شعبانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.