1.

ارزیابی ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و افسردگی جوانان

دوره 4، شماره 13، پاییز 1394، صفحه 115-141
ساینا رتبه‌ای؛ احد زارع رواسان

2.

آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر

دوره 5، شماره 20، تابستان 1396، صفحه 121-156
پروین فخری؛ مهدی حسین زاده

3.

بررسی رابطه بین استفاده از ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی و نگرش به دوستی با جنس مخالف قبل از ازدواج (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های شهر اراک)

دوره 5، شماره 18، تابستان 1398، صفحه 131-166
احسان مبارکی؛ محمد شرفی

4.

بررسی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی با توسعۀ کارآفرینی سازمانی(مطالعۀ موردی: ایران خودرو)، منیژه محمدزاده، ابوالفضل امانیان، سید رسول حسینی

دوره 7، شماره 25، زمستان 1394، صفحه 63-91

5.

بررسی میزان سرمایه اجتماعی معلمان مقاطع سه گانه‌ تحصیلی استان ایلام، اسحاق قیصریان، بهروز سپیدنامه

دوره 5، شماره 19، تابستان 1393، صفحه 112-158

6.

تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی

دوره 1، شماره 3، تابستان 1394، صفحه 7-22
منیره موحدی؛ محمدصادق اسماعیلی‌فر؛ نادیا غلامی پور

7.

تأثیر سازوکارهای ارتباطی اینترنت، بر الگوهای تعامل کنشگران فضای سایبر ایران دکتر‌هادی خانیکی* محمود بابائی**

دوره 19، شماره 56، بهار 1391، صفحه 73-116

8.

تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 6، شماره 22، زمستان 1396، صفحه 1-22
عبدالمجید ایمانی؛ اعظم حسینی فر؛ مسلم مبارکی

9.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان

دوره 8، شماره 29، پاییز 1398، صفحه 35-60
سید سعید میرواحدی؛ داود حسین‌پور؛ احسان سلطان محمدلو

10.

دیپلماسی دیجیتال آمریکا در برابر ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما

دوره 5، شماره 18، تابستان 1398، صفحه 229-258
محمدرضا نوروزپور؛ فریده محمد علیپور

11.

سرمایه اجتماعی (آنلاین و آفلاین) و فرهنگ شهروندی

دوره 25، شماره 81، تابستان 1397، صفحه 101-133
یعقوب احمدی؛ سالار مرادی

12.

عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

دوره 5، شماره 17، پاییز 1395، صفحه 147-182
سید محمدباقر جعفری؛ آصف کریمی؛ زاهده ابرقوی زاده

13.

مردم، رسانه‌های جریان اصلی و مصرف رسانه‌های نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانه‌ای شهروندان تهرانی

دوره 4، شماره 14، تابستان 1397، صفحه 1-33
سوسن باستانی؛ هادی خانیکی؛ سعید ارکان‌زاده یزدی

14.

مطالعه مقایسه‌ای قابلیت سازی و جامعه ‏پذیری شبکه‌های اجتماعی عمومی و تخصصی

دوره 2، شماره 5، تابستان 1392، صفحه 97-132
سعید روشنی؛ نفیسه رضایی نیک؛ سید محمد حسین شجاعی

15.

موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران

دوره 1، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 77-124
محمدسعید ذکایی؛ متین عزیزی همدانی

16.

نقش اینستاگرام در مدیریت بدن زنان: مطالعه موردی زنان منطقه یک و بیست تهران

دوره 5، شماره 20، زمستان 1398، صفحه 37-79
سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی؛ سیدنورالدین رضوی زاده؛ محدثه شیخی

17.

نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر مصرف‌گرایی سیاسی

دوره 3، شماره 11، پاییز 1396، صفحه 34-59
محمودرضا رهبرقاضی؛ مرضیه فدایی ده چشمه؛ اعظم شهریاری

18.

نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی

دوره 7، شماره 28، تابستان 1398، صفحه 135-166
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی؛ میترا دانش‌پرور

19.

وابستگی دانشجویان به شبکه‌های اجتماعی بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی

دوره 5، شماره 17، زمستان 1397، صفحه 67-89
لیلا خلیلی؛ فائقه محمدی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.