1.

بررسی خطاهای همنشینی واژگانی فارسی‌آموزان عربی زبان

صفحه 7-29
مریم افشین پور؛ عادل رفیعی؛ سید محمدرضا ابن الرسول

2.

بررسی انواع آغازگر در کتب انگلیسی جدید تألیف مقطع متوسطه دوم در ایران، بر اساس رویکرد نقش‌گرای نظام‌بنیاد هلیدی

صفحه 31-62
شهناز یگانه؛ رضامراد صحرایی

3.

عدم تقارن درک و تولید زبانی در کودک: مرور و نقدی بر تبیین رویکرد بهینگی دوسویه

صفحه 63-97
حسین بازوبندی؛ مهین ناز میردهقان

4.

بررسی تاثیر سرعت گفتار روی زمان شروع واک (وی اُتی) همخوان های انسدادی فارسی معیار در گفتار پیوسته

صفحه 97-126
سعیده طاهری؛ ماندانا نوربخش

5.

چند نکته دربارة آبان یشت و نقد نقد آن

صفحه 127-158
مرضیه فروغی ابری

6.

شناسایی استاندارد نوع و تعداد ابزارهای انسجام ربطی در متون کودکان 10 تا 12 ساله

صفحه 159-190
معصومه نجفی پازکی؛ مرضیه رضایی دینانی

7.

کارایی فناوری و نرم‎افزارهای آموزشی در یادگیری واژگان زبان خارجی

صفحه 189-220
طلیعه منصوری؛ زری سعیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login