1.

آسیب شناسی برنامه های آموزشی دوره پیش دبستانی شبکه هفت سیما در دوران همه گیری کرونا

دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 31-54
هانیه نادری؛ مهدی واحدی؛ فاطمه جعفرخانی

2.

تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارت‌های استدلال محور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

دوره 7، شماره 25، مهر 1403
احسان علی نیا بنگر؛ فاطمه جعفرخانی

3.

تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 95-108
فاطمه جعفرخانی؛ زهرا جامه بزرگ

4.

تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی

دوره 5، شماره 15، فروردین 1401، صفحه 27-38
فاطمه جعفرخانی؛ مهدی واحدی؛ شبنم یزدان خواه

5.

تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی

دوره 6، شماره 22، دی 1402، صفحه 120-139
فرشته رجایی؛ مجتبی رضایی راد؛ فاطمه جعفرخانی

6.

تاثیر طراحی آموزشی مبتنی بر بازی دیجیتال بر یادگیری مهارت کار تیمی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1403
پدرام صفاری؛ زهرا جامه بزرگ؛ فاطمه جعفرخانی

7.

تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1403
علی اکبر عبداله زاده حسنکلو؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ فاطمه جعفرخانی؛ علی دلاور

8.

تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا

دوره 6، شماره 20، تیر 1402، صفحه 30-59
زهرا یزدانی؛ حمید رضا مقامی؛ فاطمه جعفرخانی؛ راضیه مردی

9.

طراحی برنامه یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی و اثربخشی آن بر مهارت حل مسأله دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 دی 1403
فرخ فیضی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حسن رشیدی؛ فاطمه جعفرخانی


login