1.

ارتباطات سیاسی کانترهژمونیک:بازنمایی خود و دیگری در گفتمان شبکه خبری پرس تیوی

دوره 5، شماره 19، آبان 1398، صفحه 227-260
محمدقلی میناوندچال؛ سیمین مشکواتی

2.

الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 217-240
زهرا اردکانی فرد؛ ندا رضوی زاده

3.

بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد)

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 162-135
زهرا اردکانی فرد؛ مژگان عظیمی هاشمی

4.

بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای

دوره 1، شماره 4، دی 1394، صفحه 99-131
هادی خانیکی؛ محیا برکت

5.

بازنمایی ایران در مطبوعات غرب:تحلیل انتقادی گفتمان « نیویورک تایمز» ، «گاردین»، «لوموند» . «دی ولت»

دوره 13، شماره 36، اسفند 1385، صفحه 1-35
کاظم معتمد نژاد؛ سید محمد مهدی زاده تالشی

6.

بازنمایی به منزلة "معنای مجسم" از دیدگاه آرتور دانتو (مطالعه موردی آثار جف کونز)

دوره 17، شماره 65، فروردین 1400، صفحه 159-179
سمیه نصری؛ علی مرادخانی

7.

بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک

دوره 1، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 69-96
عبدالله بیچرانلو؛ حامد طالبیان؛ سارا زندوکیلی

8.

بازنمایی رسانه‌‌ای هکر به مثابه‌‌ی مرزباز: ‌‌به سوی تحلیل جرم‌‌شناسانه‌‌ی فرهنگی‌‌ سریال نهنگ آبی

دوره 11، شماره 43، تیر 1402، صفحه 155-191
زهرا فرهادی الاشتی؛ عبدالرضا جوان جعفری بجنوردی؛ سید مهدی سیدزاده ثانی

9.

بازنمایی زن دوم در سینمای ایران

دوره 2، شماره 6، تیر 1395، صفحه 165-209
محمد تقی کرمی؛ زهرا محمد زاده

10.

بازنمایی غرب در گفتمان سیاسی امام خمینی و تداوم اثربخشی آن در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

دوره 8، شماره 28، اردیبهشت 1398، صفحه 95-122
مهسا ادیبی؛ مجید توسلی رکن آبادی؛ سید محمد علی تقوی

11.

بازنمایی مفهوم شهروندی در مطبوعات ایران

دوره 18، شماره 53، شهریور 1390، صفحه 95-135
علیرضا حسینی

12.

بازنمایی مفهوم عشق در کارتون‌های کلاسیک: نشانه‌شناسی کارتون‌های سیندرلا و بابالنگ‌دراز

دوره 7، شماره 26، مرداد 1400، صفحه 130-95
مجید فولادیان؛ مهدیه عظیمی نیا؛ زینب فیاض پارسا

13.

بازی‌های رایانه‌ای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا

دوره 4، شماره 14، مرداد 1397، صفحه 221-253
فرید عزیزی؛ محمد اتابک؛ حسینعلی افخمی

14.

تحلیل تاثیر سازه شخصی محمود احمدی نژاد بر قالب‏ بندی و الگوی تصمیم‏ گیری پرونده هسته‏ ای درچارچوب تئوری جورج کِلی

دوره 10، شماره 37، شهریور 1400، صفحه 173-204
سعید وثوقی؛ حمید احمدی نژاد

15.

تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی)

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 212-263
محمد مهدی فرقانی؛ رامین شمسایی نیا

16.

چگونگی بازنمایی آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان در مستندهای اجتماعی پس از انقلاب اسلامی ایران

دوره 20، شماره 60، خرداد 1392، صفحه 85-128
علیرضا حسینی

17.

دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانه‌ستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران

دوره 7، شماره 27، آبان 1400، صفحه 206-175
داود نعمتی انارکی؛ هادی نظری

18.

مواجهه‌ی نظریه «زیگفرید کراکوئر» و «راجر اسکروتن» در ماهیت بازنمایی رسانه فیلم با رویکرد به نظریه «خیال» در فلسفه هنر دینی

دوره 5، شماره 18، شهریور 1398، صفحه 1-30
احمدرضا معتمدی

19.

نیچه‌ی هیدگر و انسانِ بازنموده همچون فرجامِ سوژه بازنمودی

دوره 18، شماره 72، دی 1401، صفحه 1-23
مهرداد احمدی؛ محمدرضا اسدی

20.

نمایش ویژگی‌های انتسابی افراد در برنامه "جمعه ایرانی" رادیو ایران

دوره 17، شماره 50، آذر 1389، صفحه 207-237
اعظم ده صوفیانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login