1.

English Major Students’ Awareness of Metacognitive Reading Strategies: Gender and Academic Level in Focus

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 91-119
Neda Sasani؛ Mansoor Ganji؛ Nahid Yarahmadzehi

2.

The Effect of Models of Reading Instruction on Reading Comprehension, Reading Self-efficacy, and Reading Anxiety

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 303-335
Abbas Ali Zarei؛ Fateme Kavyari Roustai

3.

اثر‏بخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر درک مطلب دانش‎آموزان پسر دوم راهنمایی منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 130-154
دکتر نورعلی فرخی

4.

اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانش‏آموزان

دوره 8، شماره 24، تیر 1391، صفحه 2-28
حمیدرضا دائمی

5.

اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 51-81
پرستو حریری؛ هاییده صابری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

6.

اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه

دوره 7، شماره 27، آبان 1396، صفحه 185-208
سالار فرامرزی؛ عادل محمدزاده

7.

استفاده از منابع دانش و راهبردهای استنباط معنی واژه‏های فارسی با ریشة عربی: مقایسة خوانندگان عرب‌زبان موفق و کمترموفق

دوره 6، شماره 10، دی 1398، صفحه 109-142
زهرا علی مراد؛ امیرسعید مولودی؛ رقیه صلاحی

8.

تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 33-56
ابوالقاسم شکیبا؛ علی‏اکبر سیف؛ حسن اسدزاده؛ صغری ابراهیمی قوام

9.

تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 171-191
الهام افروزه؛ کورش امرایی؛ سعید حسن زاده؛ محمدپارسا عزیزی

10.

تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 1-17
داریوش نوروزی؛ مرضیه محمدی

11.

تأثیر مشترک راهبردهای یادگیری و سبک های تفکر بر درک مطلب دانش آموزان دوم راهنمایی شهر تهران

دوره 1، شماره 1، مهر 1384، صفحه 13-32
نورعلی فرخی؛ علی اکبر سیف

12.

مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 69-95
وحید صالحی؛ داریوش نوروزی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login