1.

The Role of Emotioncy in Cognitive Load and Sentence Comprehension of Language Learners

دوره 9، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 29-55
Nazanin Azamnouri؛ Reza Pishghadam؛ Elham Naji Meidani

2.

اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 165-186
طاهر محبوبی

3.

تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی

دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 122-143
حسین زنگنه؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی

4.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن

دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 1-27
الهه ولایتی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درامدی؛ اسماعیل سعدی پور

5.

مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی

دوره 1، شماره 4، آذر 1394، صفحه 105-124
حسین زنگنه؛ مریم پورجمشیدی؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login