1.

پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 215-232
احسان کاشی؛ مهری شهریاری

2.

پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز

دوره 5، شماره 17، آذر 1395، صفحه 93-121
محمدرضا غلامیان؛ عظیمه مظفری

3.

تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن‌کاوی

دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 5-34
عظیم زارعی؛ مهری شهریاری

4.

خوشه‌بندی و پیش‌بینی سودآوری شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد درخت‌تصمیم C5

دوره 15، شماره 59، مهر 1397، صفحه 135-157
محمدرضا مهربان پور؛ ملیحه حبیب زاده

5.

شناسایی بخش‌های کلیدی اقتصاد ایران با استفاده از خوشه‌بندی فازی

دوره 22، شماره 72، مهر 1396، صفحه 41-78
اسفندیار جهانگرد؛ علیرضا ناصری بروچنی

6.

طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 157-182
محمدرضا تقوا؛ محمد محرابیون محمدی؛ احد زارع رواسان؛ امیر ارضی سلطان

7.

طراحی مدلی تلفیقی برای خوشه بندی اقلام انبار و تخصـیص آنها به محل انبارش

دوره 20، شماره 66، مهر 1401، صفحه 153-195
مرتضی مهاجر باجگیران؛ علیرضا پویا؛ زهرا ناجی عظیمی؛ سمیه فدائی

8.

کشف ساختار درونی مطالعات روان‌شناسی مثبت به روش متن‌کاوی

دوره 6، شماره 18، اردیبهشت 1398، صفحه 1-31
عصمت مومنی؛ سیروان باباآغائی؛ سعید اسدی

9.

مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی

دوره 9، شماره 33، آذر 1399، صفحه 5-38
سینا رئیسی وانانی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ محمدتقی تقوی فرد

10.

مدل بهینه‌سازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با به‌کارگیری داده‌کاوی و شبیه‌سازی

دوره 7، شماره 25، مهر 1397، صفحه 5-40
محمدعلی خاتمی فیروزآبادی؛ محمد تقی تقوی فرد؛ سید خلیل سجادی؛ جهانیار بامدادصوفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login