1.

La littérature migrante à travers la réminiscence contemporaine de Goli Taraghi

دوره 4، شماره 8، خرداد 2024، صفحه 79-100
Afagh Massah؛ Mohammad Ziar؛ Roya RAZZAGHI

2.

L’identité psychosociale et ses reflets dans En famille de Marie NDiaye

دوره 4، شماره 7، آذر 2023، صفحه 23-54
Arezou Dasta؛ Mohammad Hossein Djavari؛ Allahshokr Assadollahi

3.

تبیین و نقد ابتنای خوانش‌های زنانه از قرآن بر «عدل به مثابه یک مبنای کلامی برای تفسیر»

دوره 14، شماره 53، تیر 1402، صفحه 169-200
محسن بدره؛ کوثر میرزایی

4.

تدوین مدل پیامدهای روان‌شناختی اضطراب ناشی از ایپدمی کروناویروس و بررسی نقش میانجی‎گری سلامت معنوی

دوره 11، شماره 42، تیر 1399، صفحه 1-36
کامران شیوندی؛ فضل الله حسنوند

5.

تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران

دوره 11، شماره 11، خرداد 1401
محمد رحیم؛ مهرزاد حمیدی؛ نازنین راسخ

6.

جنبه‌های تاریک (منفی) سرمایه اجتماعی و کرونیسم سازمانی: تحلیل اثر تعدیل گری شفافیت سازمانی

دوره 33، شماره 114، دی 1403، صفحه 219-251
مهدی دیهیم پور

7.

خوانش دو شعر از شفیعی کدکنی با رویکرد شعرشناسی ‌شناختی

دوره 28، شماره 102، دی 1403، صفحه 139-168
سهیلا صادقی؛ بهناز علیپور گسکری؛ بلقیس روشن؛ بهناز پیامنی

8.

رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط

دوره 6، شماره 20، تیر 1402، صفحه 60-81
علیرضا ظهریبان حصاری؛ محمود اکرامی؛ محمدرضا سرمدی

9.

«زمین-گیاه»، بستر زیست های پایدار (مطالعه موردی: الگوی زیست جمعی جامعه نگاران و جامعه شناسان گیاهی متقدم در فلات مرتفع ایران)

دوره 8، شماره 16، اسفند 1400، صفحه 37-72
محمود مهام

10.

زنان و مدیریت: روایتی از چالشهای زنان در محیط کار

دوره 15، شماره 59، تیر 1403، صفحه 153-196
حمیده دباغی؛ فرشته اسمعیلی

11.

شناسایی مولفه های مدل تلفیقی فناور محورشایستگی شناختی و انگیزشی یکپارچه ی مربیان

دوره 20، شماره 73، مهر 1403، صفحه 41-68
زهره ارداغیان؛ محمد صالحی؛ رضا یوسفی سعید آبادی

12.

ضرورت ، امکان و موانع توسعه کتابخانه‌های عمومی در مراکز تجاری بزرگ شهر تهران

دوره 10، شماره 35، تیر 1402، صفحه 239-277
محسن محمودی؛ فائزه ابراهیمی ترکمانی

13.

طراحی و اعتبار یابی محیط یادگیری غنی شده به منظور ارتقای مهارت حل مسئله دانش آموزان استعداد درخشان

دوره 7، شماره 26، دی 1403
رقیه افشاری؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

14.

مداخله در بافت های مجتمع های زیستی (تحلیلی انتقادی بر سند 2030 با تاکید بر «غذا و خاک» و «آب و انرژی»)

دوره 13، شماره 51، تیر 1401، صفحه 105-133
محمود مهام

15.

مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجی‌گرانه

دوره 12، شماره 46، دی 1400، صفحه 115-146
مهدی اکبری؛ حبیب اله نادری؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری

16.

مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم

دوره 11، شماره 41، مهر 1399، صفحه 127-152
سعید اکبری زردخانه؛ پروین صالح زاده؛ علی محمد زنگانه؛ نادر منصورکیایی؛ محمد مصطفوی؛ محسن جلالت دانش؛ سیدعین اله طیموری؛ سیامک طهماسبی

17.

نقش آموزش و یادگیری در ارتقا تاب‌آوری اجتماعی شهروندان (نمونه موردمطالعه: محله مجد شهر مشهد)

دوره 14، شماره 54، فروردین 1402، صفحه 225-255
تکتم حنایی؛ فاطمه غلامی

18.

نکته هایی در خصوص شرح و تصحیح کَلیله و دمنه ی استاد مینوی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1403
جمال انصاری جابری

19.

ورزش زنان و توسعه پایدار: تبیین نقش و جایگاه پیشران کلیدی برابری جنسیتی در آینده ورزش ایران

دوره 13، شماره 13، فروردین 1403، صفحه 87-114
رضا فرخ شاهی نیا

20.

ویژگی‌ها و صفات سالکان در نگاه شمس تبریزی

دوره 22، شماره 76، شهریور 1397، صفحه 290-267
سهیلا موسوی سیرجانی؛ سونیا فرهنگ فرهی



login