1.

الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 217-240
زهرا اردکانی فرد؛ ندا رضوی زاده

2.

بررسی جامعه‌شناختی مخاطبان فرهنگ سلبریتی در اینستاگرام فارسی

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 113-148
مصطفی اجتهادی؛ وحید کشافی نیا

3.

پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست

دوره 7، شماره 27، آبان 1400
آرش بیدالله خانی؛ یاسر کهرازه

4.

تحلیل جنسیتی بازنشر خشونت در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 435-395
طلعت سادات کمالی؛ افسانه توسلی

5.

تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 62-37
محمد جواد بادین فکر؛ حسین سرفراز؛ مرتضی سمیعی

6.

مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا

دوره 16، شماره 55، اردیبهشت 1399، صفحه 69-94
مهدی سلطانی فر؛ علی گرانمایه‌پور؛ شهناز هاشمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login