1.

Analyse des pratiques d’évaluation des enseignants du FLE en Iran

دوره 3، شماره 5، بهمن 2022
Asiyeh Khajehali؛ Mahmoud Reza Gashmardi؛ Rouhollah Rahmatian؛ Roya --- Letafati

2.

An Evaluation of Language Subtests of the Entrance Examinations at the Ph.D. Level

دوره 8، شماره 26، دی 1384، صفحه 47-69
پرویز بیرجندی؛ رکسانا امین زاده

3.

An Investigation into the Effect of Peer Group Responses on EFL Writing Achievement

دوره 9، شماره 30، دی 1385، صفحه 22-42
منصور فهیم

4.

ChatGPT-4 : Assistant éducatif innovant pour les enseignants du français

دوره 4، شماره 8، خرداد 2024، صفحه 39-58
Hedieh Ghavamian؛ Shadi Dogani

5.

Designing the Conceptual Model of Digital Library Evaluation using the Fuzzy Delphi Method

دوره 2، شماره 3، خرداد 2021، صفحه 25-43
Mitra Samiei

6.

Evaluating an Instructional Textbook: A Critical Discourse Perspective

دوره 1، شماره 1، شهریور 2012، صفحه 123-158
ali roohani؛ najmeh heidari

7.

Evaluating Online Marketing Tools and Providing a Model to Improve Sales Performance

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 367-394
hamid Poorahmadi Hooshmand؛ Hossein Budaghi Khajeh Nobar؛ Parvaneh Gelard؛ Reza Rostamzadeh

8.

آسیب‌شناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعه‌ای کیفی

دوره 4، شماره 12، مهر 1402، صفحه 86-114
علی اصغر ملکی زاده؛ فریبا خوشبخت؛ محبوبه البرزی

9.

ارائه روشی برای ارزیابی طرح‌های جامع شهری از دریچه ابعاد توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی (مطالعه موردی: طرح جامع شهر نیشابور)

دوره 8، شماره 25، تیر 1402، صفحه 1-41
شهاب الدین کرمانشاهی؛ علیرضا رامندی؛ مهدی بشیری نیا؛ مهتا میرمقتدایی؛ مهدی شکرگذار

10.

ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون

دوره 3، شماره 7، فروردین 1391، صفحه 1-34
اسماعیل مام شریفی؛ علی دلاوران؛ آزاده بلوکی؛ سمیه شعبانی

11.

ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک

دوره 11، شماره 41، مهر 1399، صفحه 183-201
حمیدرضا مقامی

12.

ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها

دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 179-214
علی محمد رضایی

13.

ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 111-120
مرضیه دهقانی؛ فریناز اصغری؛ نعیمه دهقانی

14.

ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش

دوره 5، شماره 15، فروردین 1401، صفحه 39-55
زهرا رشیدی زاده؛ یوسف مهدوی نسب؛ نسرین محمدحسنی؛ کیومرث تقی پور

15.

ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش

دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 123-135
علی محمد صفانیا؛ رها برهمند

16.

ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد)

دوره 7، شماره 24، تیر 1403، صفحه 131-161
نیلوفر قنبری فرود؛ سولماز نورآبادی

17.

ارزیابی ترجمة متون ادبی فارسی به عربی بر اساس مدل کارمن گارسس (پیام رهبر انقلاب به ‌مناسبت موسم حج 1395 برای نمونه)

دوره 7، شماره 16، شهریور 1396، صفحه 194-169
عیسی متقی زاده؛ سید علاء نقی زاده

18.

ارزیابی شایستگی‏ های مدیران کتابخانه‏ های دانشگاهی (مطالعه‏ ی موردی: کتابخانه‏ های دانشگاه ‏های شهرستان اهواز)

دوره 6، شماره 21، دی 1398، صفحه 91-112
فرزانه قنادی نژاد

19.

ارزیابی عملکرد هتل‌های وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری

دوره 14، شماره 46، شهریور 1398، صفحه 283-308
مرتضی شفیعی؛ میلاد فخر

20.

ارزیابی کاربردپذیری کتابخانه های دیجیتالی در دانشگاه های دولتی شهر تهران

دوره 4، شماره 10، اردیبهشت 1396، صفحه 61-80
علی جلالی دیزجی؛ مهدی علیپور حافظی؛ حسین ادبی فیروزجاه

21.

ارزیابی و رتبه‌بندی مجلات علمی روان‌شناسی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده‌‌ها (DEA)

دوره 10، شماره 37، دی 1402، صفحه 31-66
مریم کرمی؛ گلنسا گلینی مقدم؛ فرهاد هادی نژاد

22.

ارزیابی و نظارت مجلس شورای اسلامی بر دستگاه‌های دولتی: نمونه پژوهی وزارت امور خارجه

دوره 10، شماره 38، شهریور 1403، صفحه 1-42
حیدرعلی مسعودی

23.

ارزیابی و نقد ترجمة استعاره در ترجمه‌های فارسی معاصر قرآن

دوره 8، شماره 29، دی 1396، صفحه 87-132
سید سجاد غلامی؛ علی حاجی خانی

24.

اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 117-139
محمدتقی تقوی فرد؛ عباس سقایی؛ علی اکبر دانشمندی

25.

بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی

دوره 5، شماره 14، تیر 1388، صفحه 1-21
سید بهاءالدین کریمی؛ دکتر حسن ملکی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


login