1.

ارائه مدلی برای تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه داده‌بنیاد

صفحه 36-1
یونس شکرخواه؛ محمد رضا سعیدآبادی؛ عبدالرضا نام آور

2.

تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام

صفحه 62-37
محمد جواد بادین فکر؛ حسین سرفراز؛ مرتضی سمیعی

3.

بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر

صفحه 98-63
احسان مجیدی فرد؛ عطیه کامیابی گل؛ امین مجیدی فرد

4.

جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی

صفحه 134-99
زهرا مجدی زاده؛ حمیده مولایی

5.

جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی

صفحه 164-135
علی محبی؛ علی اصغر کیاء

6.

تحلیل کاربرد تصویر در انتقال بهتر اخبار علم و فناوری به مخاطبان(مطالعه موردی: خبرگزاری‌های فارس، ایسنا و مهر)

صفحه 204-165
مرتضی شمس؛ اعظم راودراد

7.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه پیامدهای منفی استفاده از شبکه پیام رسان واتس اپ

صفحه 224-205
کریم سواری؛ مریم فلاحی

8.

بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید برنقش هیجانات و هنجارهای اجتماهی

صفحه 256-225
حمید بابایی میبدی؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ محمد غفاری؛ احسان کریمی میبدی

9.

تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد)

صفحه 288-257
کرم اله جوانمرد؛ نرگس خوشکلام

10.

چالش های شبکه های مجازی در تعاملات اجتماعی مطالعه موردی:دانش آموزان دبیرستانهای تهران

صفحه 310-289
منوچهر شاه بابا؛ غلامرضا لطیفی؛ محمدرضا رسولی

11.

شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه 344-311
امیرحسین شمشادی؛ افسانه مظفری؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login