1.

تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی

صفحه 1-19
کامبیز پوشنه؛ نجمه صیام؛ مهیا عابدی کوپایی

2.

انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی

صفحه 21-36
ندا اکرمی؛ فرنگیس کاظمی؛ حمید علیزاده

3.

بررسی مقایسه‌ای تأثیر داستان‌های اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بی‌جان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر

صفحه 37-55
صدیقه سی جانی؛ ژانت هاشمی آذر؛ فرنگیس کاظمی

4.

پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی

صفحه 57-76
فرشته باعزت؛ احمد احمدی قوزلوجه

5.

طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثر‌بخشی آن بر نشانه‌های اختلال نارسایی توجه‌-‌بیش-فعالی

صفحه 77-96
الهام حکیمی راد؛ غلامعلی افروز؛ احمد به پژوه

6.

اثر بخشی آموزش مثبت‌نگری بر افزایش شادکامی و سخت‌رویی مادران دارای فرزند نابینا

صفحه 97-116
زهرا غلامی حیدرآبادی؛ شکوه نوابی نژاد؛ علی دلاور؛ عبدالله شفیع آبادی

7.

مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی

صفحه 117-137
محمدمهدی تیموری آسفیچی؛ شهلا البرزی؛ قربان همتی علمدارلو؛ فریبا خوشبخت

8.

اثر آموزش حالت‌های ذهنی بر نظریه‌ذهن دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

صفحه 123-158
مهدی عبداله‌زاده رافی؛ نرگس ادیب سرشکی؛ مریم حسن‌زاده اول؛ معصومه پورمحمدرضای تجریشی؛ عباسعلی یزدانی

9.

مقایسه هوش هیجانی و سبک‌های دلبستگی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان

صفحه 159-170
حسین جناآبادی؛ مهدیه سرحدی

10.

مقاله شناسی 15 شماره فصلنامه افراد استثنایی

صفحه 200-201
معصومه بابامحمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login