دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,948,487
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,360,324

1.

تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی

صفحه 1-19
کامبیز پوشنه؛ نجمه صیام؛ مهیا عابدی کوپایی

2.

انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی

صفحه 21-36
ندا اکرمی؛ فرنگیس کاظمی؛ حمید علیزاده

3.

بررسی مقایسه‌ای تأثیر داستان‌های اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بی‌جان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر

صفحه 37-55
صدیقه سی جانی؛ ژانت هاشمی آذر؛ فرنگیس کاظمی

4.

پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی

صفحه 57-76
فرشته باعزت؛ احمد احمدی قوزلوجه

5.

طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثر‌بخشی آن بر نشانه‌های اختلال نارسایی توجه‌-‌بیش-فعالی

صفحه 77-96
الهام حکیمی راد؛ غلامعلی افروز؛ احمد به پژوه

6.

اثر بخشی آموزش مثبت‌نگری بر افزایش شادکامی و سخت‌رویی مادران دارای فرزند نابینا

صفحه 97-116
زهرا غلامی حیدرآبادی؛ شکوه نوابی نژاد؛ علی دلاور؛ عبدالله شفیع آبادی

7.

مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی

صفحه 117-137
محمدمهدی تیموری آسفیچی؛ شهلا البرزی؛ قربان همتی علمدارلو؛ فریبا خوشبخت

8.

اثر آموزش حالت‌های ذهنی بر نظریه‌ذهن دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

صفحه 123-158
مهدی عبداله‌زاده رافی؛ نرگس ادیب سرشکی؛ مریم حسن‌زاده اول؛ معصومه پورمحمدرضای تجریشی؛ عباسعلی یزدانی

9.

مقایسه هوش هیجانی و سبک‌های دلبستگی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان

صفحه 159-170
حسین جناآبادی؛ مهدیه سرحدی

10.

مقاله شناسی 15 شماره فصلنامه افراد استثنایی

صفحه 200-201
معصومه بابامحمدی


login