1.

ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال)

دوره 8، شماره 26، فروردین 1400، صفحه 103-128
لیلا خلیلی؛ وحیده دلیلی؛ عزیز هدایتی

2.

ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو

دوره 3، شماره 6، فروردین 1395، صفحه 120-140
سیدسعید موسوی فر؛ صفیه طهماسبی لیمونی؛ عذرا دائی

3.

بررسی رابطه بین مدیریت دانش شخصی کتابداران با بهره‌وری نیروی انسانی (موردمطالعه: کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان)

دوره 10، شماره 37، دی 1402، صفحه 113-154
حسن خودروان؛ علی بیرانوند؛ آرمین رجب زاده؛ مهرنوش دارابی

4.

بررسی فرهنگ و روش‌های اشتراک‌گذاری دانش در میان کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز

دوره 11، شماره 39، تیر 1403، صفحه 149-178
ریحانه ایزدیان؛ گلنسا گلینی مقدم؛ رضا ملکی

5.

به کار‌‌گیری مفهوم تحویل آسان و سیار در فراگیری مشتری در کتابخانه‌های عمومی: مرور نظام‌مند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 شهریور 1399
آزاده نامداری؛ شهناز خادمی زاده

6.

تأثیر مثبت اندیشی بر افزایش مهارت‌های ارتباطی کتابداران کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان تبریز

دوره 5، شماره 15، مرداد 1397، صفحه 47-64
لیلا زادولی خواجه؛ فاطمه زندیان

7.

چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی شهرستان آذرشهر

دوره 6، شماره 20، تیر 1398، صفحه 95-121
افسانه عباسی؛ فائقه محمدی؛ لیلا خلیلی؛ تراب نجاری

8.

رابطه بین احساس تعلق سازمانی و گرایش کارکنان به اشتراک دانش در کتابخانه‌ها با نقش تعدیل‌کننده تحصیلات

دوره 7، شماره 24، مهر 1399، صفحه 1-24
راضیه نظری؛ محمد رضا فرهاد پور

9.

رابطه هوش هیجانی و تسهیم دانش: نقش واسطه‌ای مهارت‌های ارتباطی و سواد رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1403
رحیم شهبازی؛ فاطمه بهشت دوست

10.

شناسایی و اولویتبندی ابزار بازاریابی دیجیتال در توسعه‌ی مخاطب کتابخانه‌های عمومی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اسفند 1403
فریبا مردانی؛ محمد حسن زاده؛ نجلا حریری؛ فاطمه نوشین‌فرد

11.

شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو

دوره 6، شماره 19، تیر 1398، صفحه 63-88
حمیدرضا سعیدنیا

12.

کتابخانه‌های عمومی و مدیریت بحران‌: ارائه یک الگو جهت مدیریت بحران کووید 19 (کرونا ویروس)

دوره 10، شماره 36، مهر 1402، صفحه 225-263
ثریا زنگنه

13.

مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور

دوره 8، شماره 28، مهر 1400، صفحه 49-70
مهشید التماسی؛ فاطمه فهیم نیا؛ محمد ابویی اردکان

14.

مدیریت سرمایه‌های فکری و عملکرد کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان گلستان

دوره 5، شماره 15، مرداد 1397، صفحه 65-82
علی اصغر بذرافشان؛ محمدرضا اباذری؛ فرنوش عظیمی خبازان

15.

مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی

دوره 6، شماره 19، تیر 1398، صفحه 17-37
ثریا ضیایی؛ سیدجمال حقیرالسادات؛ امید علی پور

16.

مطالعه رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت کاربران کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی

دوره 5، شماره 15، مرداد 1397، صفحه 83-102
سعید غفاری؛ الهام قربان‌نژاد

17.

مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس

دوره 2، شماره 2، اردیبهشت 1394، صفحه 3-22
احمد شعبانی؛ حمیده جعفری؛ سعید رجایی پور؛ مرتضی محمدی استانی

18.

نقش مدیریت دانش در ارتقای سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانه‌های عمومی و ارائه الگوی مناسب (مطالعه کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان)

دوره 11، شماره 40، مهر 1403، صفحه 113-143
نرگس موقرپور؛ زهرا اباذری؛ زهره میرحسینی

19.

ویژگی‌های شخصیتی کتابداران و ارتباط آن با مهارت‌های سواد دیجیتالی در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه

دوره 11، شماره 38، فروردین 1403، صفحه 179-207
مهری شهبازی؛ فرامرز سهیلی؛ نسرین گهواره؛ علی اکبر خاصه



login