1.

اثرات بلند مدت و کوتاه مدت آموزش عالی برعرضه صادرات صنعتی ایران

دوره 5، شماره 16، پاییز 1382، صفحه 1-22
سید کمیل طیبی؛ شیرین اربابیان

2.

اثر آموزش عالی بر بهره‌وری صنایع ایران: مقایسه دو نظریه سرمایه انسانی و فیلتر

دوره 16، شماره 62، پاییز 1395، صفحه 137-158
وحید مهربانی

3.

ارائه الگوی عملیاتی ارزیابی پایداری موسسات آموزش عالی: مورد مطالعه دانشگاه تهران

دوره 3، شماره 10، زمستان 1395، صفحه 53-85
عماد ملکی نیا؛ عباس بازرگان؛ صدیقه فیضی

4.

ارائه مدل مفهومی رابطه بین کیفیت برونداد آموزش عالی و توسعه پایدار بر اساس رویکرد سیستمی

دوره 1، شماره 1، پاییز 1393، صفحه 97-117
احسان پروین؛ سعید غیاثی ندوشن؛ شراره محمدی

5.

ارزیابی درونی در گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی

دوره 2، شماره 5، بهار 1390، صفحه 1-32
عباس عباسپور؛ محمد شرقی

6.

ارزیابی سیاست‌های فرهنگی آموزش عالی کشور: کثرت در وحدت فرهنگی/ همزیستی فرهنگ علمی ‌و دینی، ابوالفضل مرشدی، حسین خلج

دوره 4، شماره 14، بهار 1392، صفحه 107-144

7.

ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان

دوره 1، شماره 2، بهار 1395، صفحه 1-24
یعقوب عزیزی؛ علیرضا صادقی؛ حسین عبداللهی

8.

بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظام‌مند

دوره 15، شماره 53، پاییز 1398، صفحه 183-224
احسان طوفانی نژاد؛ منیژه هوشمندجا؛ آزاد الله کرمی

9.

بررسی تأثیر جو سازمانی بر سکوت سازمانی؛ مطالعه‌ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

دوره 3، شماره 10، زمستان 1395، صفحه 23-51
سیداحمد هاشمی

10.

بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثر بخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

دوره 4، شماره 13، پاییز 1392، صفحه 21-44
محمد امینی؛ زهره صمدیان؛ حمید رحیمی

11.

بررسی رابطه روش‌های سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان

دوره 5، شماره 17، پاییز 1393، صفحه 125-148
مجید یوسفی افراشته؛ لیلا صیامی؛ احمد رضایی

12.

بررسی عناصرالگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان

دوره 3، شماره 8، پاییز 1396، صفحه 1-27
ذکیا عباسی

13.

بررسی عوامل اقتصادی - اجتماعی مؤثر بر گرایش به آموزش عالی در ایران (مطالعه تطبیقی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه یزد)

دوره 9، شماره 18، تابستان 1381، صفحه 23-43
اکبر زارع شاه آبادی

14.

بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی

دوره 1، شماره 3، تابستان 1394، صفحه 37-55
آزاد الله کرمی؛ حجت اله الماسی

15.

برنامه‌ریزی راهبردی ارتقاء وضعیت رفاه دانشجویان در نظام آموزش عالی ایران (از منظر کیفیت زندگی)، مصطفی حقی کرم‌الله ،مهدی فولادگر

دوره 5، شماره 18، بهار 1393، صفحه 109-139

16.

تأثیر آموزش مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی

دوره 8، شماره 23، بهار 1391، صفحه 2-28
حبیب ا... سیاری؛ پیمان لطفی پور؛ اسماعیل کاظم پور

17.

تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان

دوره 9، شماره 28، تابستان 1392، صفحه 16-40
مقصود امین خندقی؛ ملیحه رجائی

18.

تحلیل نقش آموزش عالی در روابط سیاسی ایران و اتحادیه ی اروپا با رویکرد برساخت گرایی

دوره 6، شماره 24، بهار 1397، صفحه 39-65
مصطفی رشیدی؛ فتحعلی خانمحمدپور؛ بهادر زارعی

19.

تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی استان های غرب کشور

دوره 4، شماره 13، پاییز 1392، صفحه 69-96
مریم قادری شیخی آبادی؛ سیاوش طالع پسند

20.

جایگاه بخش آموزش عالی و تحقیقات در برنامه چهارم توسعه از منظر برنامه ریزی استراتژیک

دوره 12، شماره 48، زمستان 1384، صفحه 103-136
محمدرضا شجاعی

21.

چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها

دوره 2، شماره 7، بهار 1391، صفحه 139-170
حسین عبداللهی

22.

حوزه مسؤولیت نهادهای برنامه ریزی درسی در دانشگاه اصفهان

دوره 2، شماره 6، زمستان 1385، صفحه 119-136
مهری ساکی؛ سیدمصطفی شریف

23.

رضایت شغلی اعضای هیأت علمی در ایران . فیروزه اصغری

دوره 6، شماره 24، پاییز 1394، صفحه 195-230
فیروزه اصغری

24.

رهبری و مدیریت در دانشگاه ها

دوره 7، شماره 27.28، زمستان 1379، صفحه 91-104
علی اکبر فرهنگی؛ سیدحیدر حسینی

25.

ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران

دوره 6، شماره 24، تابستان 1395، صفحه 201-228
عباس عباس پور؛ محمد مجتبی زاده؛ احسان اکرادی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.