تعداد نشریات | 55 |
تعداد شمارهها | 1,832 |
تعداد مقالات | 14,616 |
تعداد مشاهده مقاله | 31,694,106 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 19,714,087 |
1. | اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان | |||
دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 101-118 | ||||
سمیه سیفی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن عشایری؛ نور علی فرخی؛ فریبرز درتاج | ||||
2. | اثربخشی امید درمانی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر قزوین | |||
دوره 14، شماره 48، تیر 1397، صفحه 73-86 | ||||
فریبرز درتاج؛ ابراهیم مهرعلیان | ||||
3. | اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم | |||
دوره 14، شماره 50، دی 1397، صفحه 25-54 | ||||
فاطمه خرمی؛ علی اکبر سیف؛ علیرضا کیامنش؛ فریبرز درتاج | ||||
4. | اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تعللورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ هشتم | |||
دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 1-13 | ||||
فرشته هاشمی؛ فریبرز درتاج؛ نور علی فرخی؛ بیتا نصرالهی | ||||
5. | بررسی رابطه نقص ادراک بینایی با اختلال خواندن در دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی شهر کرمان | |||
دوره 2، شماره 3، فروردین 1385، صفحه 81-110 | ||||
فربرز درتاج؛ نسرین ربیعی وزیری | ||||
6. | بررسی مهارت های مطالعه و یادگیری ریاضی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان | |||
دوره 3، شماره 7، فروردین 1386، صفحه 133-152 | ||||
محسن یزدان فر؛ فریبرز درتاج | ||||
7. | تاثیر آموزش برنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلّل ورزی دانش آموزان | |||
دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 94-109 | ||||
علی شیخ الاسلامی؛ فریبرز درتاج؛ علی دلاور؛ صغری ابراهیمی قوام | ||||
8. | تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز | |||
دوره 12، شماره 39، فروردین 1395، صفحه 45-79 | ||||
علی دلاور؛ زهرا شعبانی؛ یوسف کریمی؛ فریبرز درتاج | ||||
9. | رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای جهتگیری هدفی | |||
دوره 9، شماره 27، فروردین 1392، صفحه 98-111 | ||||
فریبرز درتاج | ||||
10. | ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبکهای مقابلهای در رویارویی با اپیدمی کرونا | |||
دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 137-155 | ||||
فریبرز درتاج؛ مسلم دانش پایه؛ فضل الله حسنوند؛ سیدعلی موسوی | ||||
11. | مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی | |||
دوره 18، شماره 66، دی 1401، صفحه 7-27 | ||||
مهرنوش متحدین؛ فریبرز درتاج؛ فاطمه قائمی؛ رضا قربان جهرمی | ||||
12. | نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی | |||
دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 31-58 | ||||
حمیده جهانگرد؛ رضا قربان جهرمی؛ فریبرز درتاج؛ ابوطالب سعادتی شامیر | ||||
|