1.

ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن

دوره 20، شماره 61، اردیبهشت 1389، صفحه 167-191
سعیده کریمی؛ جهانیار بامداد صوفی؛ پیمان میراب آستانه

2.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان

دوره 6، شماره 22، اسفند 1396، صفحه 107-128
مرتضی محمدی؛ طهمورث سهرابی

3.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 27-48
حسین نیکو؛ علی مروتی شریف آبادی

4.

تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر

دوره 3، شماره 12، شهریور 1394، صفحه 77-95
محمدتقی تقوی فرد؛ ماندانا واقف کودهی؛ شیما صالحی مقدم

5.

تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای)

دوره 9، شماره 36، شهریور 1400، صفحه 189-209
فاطمه رحیمی؛ محمد وحید سبط؛ نسیم غنبر تهرانی

6.

دسته بندی مشتریان حقوقی و پیش بینی توانایی سوددهی آنان با استفاده از ارزش طول عمر مشتری و رویکرد زنجیره مارکوف (مورد مطالعه: مشتریان یک بانک خصوصی)

دوره 15، شماره 45، تیر 1396، صفحه 45-74
محمد تقی تقوی فرد

7.

رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری

دوره 10، شماره 30، تیر 1394، صفحه 107-127
اسفندیار محمدی؛ زهرا رضایی؛ میلاد احمدی

8.

عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 153-176
امیر حسین شریعتی؛ نادیا فروزان

9.

مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

دوره 19، شماره 57، خرداد 1387، صفحه 105-132
کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ وهاب خلیلی شجاعی

10.

موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی

دوره 10، شماره 29، اردیبهشت 1394، صفحه 1-19
مریم اخوان خرازیان؛ بهاره ریخته گران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login