1.

ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران

دوره 8، شماره 21، فروردین 1392، صفحه 89-106
اکبر پورفرج؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ راحیل علی پوریان

2.

اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 111-133
شیوا صفری تکیه؛ بهرام یوسفی؛ الهام قاسمی هرسینی

3.

تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)

دوره 13، شماره 41، خرداد 1397، صفحه 57-82
محسن نظری؛ سید ابوالقاسم میرا؛ سعیده اسماعیلی

4.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

دوره 12، شماره 40، دی 1396، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

5.

تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری

دوره 12، شماره 48، تیر 1403، صفحه 83-117
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

6.

نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای)

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 1-34
جمشید امانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login