1.

ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور

دوره 9، شماره 30، زمستان 1392، صفحه 1-24
دریاناز پهلوانی نژاد

2.

بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1399
لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی

3.

بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی

دوره 2، شماره 7، بهار 1391، صفحه 121-138
اکبر مومنی راد؛ خدیجه عل آبادی

4.

پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت

دوره 9، شماره 30، زمستان 1392، صفحه 55-78
محمدعلی رستمی نژاد

5.

پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی

دوره 1، شماره 2، بهار 1394، صفحه 99-118
حسن محمودیان؛ سعید طالبی

6.

تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان

دوره 2، شماره 6، بهار 1395، صفحه 19-37
زینب اسمعیلی بجدنی؛ خدیجه علی آبادی

7.

تعیین درجه آمادگیِ پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خلیج فارس

دوره 2، شماره 5، تابستان 1392، صفحه 19-40
ابراهیم رجب پور؛ سارا بابااحمدی بابااحمدی

8.

تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی»

دوره 1، شماره 3، پاییز 1389، صفحه 1-27
دکتر فرهاد سراجی؛ دکتر مسیب یارمحمدی واصل

9.

مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران

دوره 1، شماره 1، پاییز 1391، صفحه 91-121
محمود جعفرپور

10.

مدل‌سازی دانش کاربر به ‌منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی

دوره 1، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 111-136
ایوب درگی؛ حسن رشیدی

11.

نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل)

دوره 6، شماره 24، تابستان 1395، صفحه 145-170
حمدالله حبیبی؛ بایرام آقاپور؛ ماریا فاطمی؛ سعید خدایاری؛ امین هماینی دمیرچی؛ علی رحیمی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.