1.

Examining the Dynamic Interface between Motivation and Affect in Foreign Language Development with the Moderating Role of Gender and Working Memory

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 تیر 1402
shokouh Rashvand Semiyari؛ Majid Ghorbani

2.

L2 Learners’ Strategy Preference in Metaphorical Test Performance: Effects of Working Memory and Cognitive Style

دوره 1، شماره 2، اسفند 2012، صفحه 297-321
Mahmood Hashemian؛ Batool Fadaei

3.

Le rôle de l’administrateur central de la mémoire de travail dans l’activité d’interprétation

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402
Samaneh Safari؛ Mahmoud Reza Gashmardi؛ Roya Letafati؛ Hamidreza Shairi

4.

اثر آموزش راهبردهای یادگیری‏(شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظۀ فعّال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ شهر تهران

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 104-130
شیوا مفتخری حاجی میرزایی؛ دکتر حسن اسدزاده؛ دکتر یوسف کریمی

5.

اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 159-181
اسماعیل برقی؛ مهناز استکی؛ مهدیه صالحی

6.

اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 1-20
مختار ملک پور؛ سارا آقابابایی؛ احمد عابدی؛ مژگان شوشتری

7.

اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 145-164
سکینه سلطاتی کوهبنانی

8.

اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات

دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 1-20
سکینه سلطانی کوهبنانی؛ حمید علیزاده؛ ژانت هاشمی؛ غلامرضا صرامی؛ ساجده سلطانی کوهبانی

9.

اثربخشی آموزش شایستگی‌هیجانی بر اضطراب، حل‌مسئله اجتماعی و حافظه‌کاری کودکان

دوره 8، شماره 29، اسفند 1396، صفحه 21-43
مائده عباس‌تباربزرودی؛ هادی هاشمی رزینی؛ محمدحسین عبداللهی

10.

اثر‌بخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظه‌ی کاری کودکان مبتلا به ناتوانی‏های یادگیری

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 125-141
مینا فتحی آشتیانی؛ مهناز اخوان تفتی؛ ملوک خادمی

11.

اثربخشی آموزش و تمرین‌های تن‌آرامی ‌بر اضطراب و ظرفیت حافظه کاری

دوره 2، شماره 6، فروردین 1391، صفحه 65-88
منیر کلانتر قریشی؛ دکتر احمد برجعلی؛ دکتر عباس زامیاد؛ دکتر فریبرز درتاج

12.

اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 113-124
روح الله فتح آبادی؛ مرتضی بختیاروند؛ پریسا حاجی علی

13.

اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی

دوره 8، شماره 30، مرداد 1397، صفحه 47-72
سیده سمیه جلیل آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب

14.

اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 51-81
پرستو حریری؛ هاییده صابری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

15.

اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه

دوره 15، شماره 54، دی 1398، صفحه 119-135
سندس کاشانی خطیب؛ شکوفه رادفر؛ سیمین بشردوست؛ مالک میرهاشمی

16.

اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی افراد دچار سکته مغزی

دوره 9، شماره 34، خرداد 1398، صفحه 197-226
زینب خانجانی؛ محمدعلی نظری؛ پریا آب روانی

17.

اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی

دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 141-159
کامبیز پوشنه؛ علی شریفی؛ نگین معتمدیگانه

18.

ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 251-264
امیدعلی محمدویردی؛ مسعود شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ وحید نجاتی؛ امین محمد محمدویردی

19.

ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی

دوره 6، شماره 21، اسفند 1394، صفحه 62-74
کورش اسکندری؛ ایمان‌اله بیگدلی؛ علی محمدرضایی؛ عاطفه فدایی

20.

بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 13، شماره 51، مهر 1402، صفحه 25-48
مهدی رسولی؛ سعید رضایی؛ فاطمه نیکخو؛ پرویز شریفی درآمدی

21.

بررسی کــارکـردهای اجـــرایی استـــدلال، بـــرنامه ریزی ـ سازمان‏دهی و حافظـۀ کاری در دانش‏آموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی استان تهران

دوره 2، شماره 5، فروردین 1391، صفحه 21-42
مژده جانه؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حمید علیزاده

22.

تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 96-110
علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفروی؛ وجیهه مرادی عجمی

23.

تاثیر برنامه خانواده‌محور مبتنی بر بازی‌های شناختی بر حافظه کاری و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

دوره 10، شماره 38، تیر 1399، صفحه 143-168
لیلا کاشانی وحید؛ سمیرا وکیلی؛ حوریه بخشی تکانلو

24.

تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم ‏

دوره 13، شماره 50، تیر 1402، صفحه 43-68
میرجواد مجردآذر؛ جلال دهقانی زاده

25.

مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی

دوره 13، شماره 50، تیر 1402، صفحه 129-158
مرتضی زیبایی ثانی؛ محمد محمدی پور؛ ابوالقاسم شکیبا

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login