1.

ارائه مدلی برای انتخاب مدیران بخش صنعت سازمانهای صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ای اچ پی فازی

دوره 5، شماره 18، زمستان 1393، صفحه 21-44
محمدرضا محمدی سلیمانی؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج؛ بهرام صالح صدق پور؛ شهرزاد سنجری

2.

ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی

دوره 6، شماره 23، بهار 1395، صفحه 23-43
ندا افشاریان؛ فریبرز درتاج

3.

ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی

دوره 9، شماره 33، پاییز 1397، صفحه 1-21
مریم ولی زاده؛ فریبرز درتاج؛ علی دلاور؛ کبری حاجی علیزاده

4.

آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی

دوره 4، شماره 16، تابستان 1393، صفحه 1-29
محمد حسین ضرغامی؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ فریبرز درتاج؛ اکرم خوش سخن

5.

تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری

دوره 2، شماره 6، تابستان 1390، صفحه 1-23
بهنام کریمی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ فریبرز درتاج

6.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، زمستان 1396، صفحه 189-220
محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج

7.

تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان

دوره 6، شماره 24، تابستان 1395، صفحه 23-41
محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج؛ حسن احدی

8.

تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری.

دوره 6، شماره 21، پاییز 1394، صفحه 1-19
خلیل موفق؛ علی دلاور؛ عبداله شفیع آبادی؛ فریبرز درتاج

9.

رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رویکردهای یادگیری با روش های سنجش در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 4، شماره 13، پاییز 1392، صفحه 97-118
هادی جعفری نژاد؛ فریبرز در تاج

10.

ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86

دوره 2، شماره 5، بهار 1390، صفحه 1-29
علی دلاور؛ راعد پرواز؛ فریبرز درتاج

11.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ)

دوره 1، شماره 1، بهار 1389، صفحه 1-25
علی محمد رضایی؛ علی دللاور؛ حسن احدیث؛ فریبرز درتاج

12.

طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی

دوره 9، شماره 36، تابستان 1398، صفحه 1-18
مهرنوش فرهنگ رنجبر؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

13.

مدلی ساختاری درباره‌ی تن انگاره ی دانشجویان مونث ایرانی : تاثیر قد، وزن، شاخص توده‌ی بدنی، عزت نفس ، طرحواره‌ی ظاهر، باورهای مربوط به ظاهر، و وارسی بدن بر تن ا نگاره

دوره 6، شماره 22، زمستان 1394، صفحه 165-185
کاظم نعمت الله زاده ماهانی؛ احمد برجعلی؛ فریبرز درتاج

14.

نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران

دوره 3، شماره 12، تابستان 1392، صفحه 199-222
مهرانه سلطانی نژاد؛ فریبرز در تاج



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.