1.

آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 121-156
پروین فخری؛ مهدی حسین زاده

2.

بازنمایی انگاره هویت ایرانی و بازشناسی مولفه‌های آن در شبکه اجتماعی توییتر

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 98-63
احسان مجیدی فرد؛ عطیه کامیابی گل؛ امین مجیدی فرد

3.

پیاده سازی سیستم‌های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت‌های کاربران در توییتر

دوره 7، شماره 25، مهر 1397، صفحه 85-118
ونوس محمدی؛ محسن یوسفی نژاد؛ مهدی حسین زاده

4.

تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 267-296
شهریار محمدی؛ اسلام ناظمی

5.

تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعه‌ی موردی

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 134-107
میلاد میرمحمدصادقی؛ عبدالعلی قوام؛ افسانه مظفری

6.

جستجوی ایران در توییتر: فناوری‌های نوین و صدای دیاسپورای ایرانی

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 134-99
زهرا مجدی زاده؛ حمیده مولایی

7.

دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر

دوره 7، شماره 26، مرداد 1400
سیدرضا نقیب السادات؛ فاطمه عودلاجانی

8.

مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک)

دوره 3، شماره 12، بهمن 1396، صفحه 1-30
نعمت ا... فاضلی؛ محمد سلطانی فر؛ حجت اله عباسی

9.

همگان های شبکه ای در توئیتر فارسی؛ تحلیل خوشه های شبکه ای در توئیتر

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 70-100
حمید عبداللهیان؛ حسین کرمانی

10.

واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان

دوره 1، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 69-88
مرجان کیان؛ نیما یعقوبی ملال؛ نصرت ریاحی‌نیا

11.

ویژگی‌های محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020

دوره 7، شماره 27، آبان 1400
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ محمد بحرانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login