1.

اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 139-158
مسیب یارمحمدی واصل؛ آرزو محمدی؛ رسول کردنوقابی؛ محمد جمشیدی مقدم

2.

اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 175-194
محمد عسگری

3.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و مهارت ابراز وجود والدین بر میزان سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی فرزندان آنان

دوره 2، شماره 7، مهر 1390، صفحه 67-73
سیروس حاتمی فرد؛ سعید موسی کافی

4.

اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 187-106
محمد سعید احمد

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی

دوره 5، شماره 18، تیر 1394، صفحه 102-121
لیلا فریس آبادی؛ معصومه خسروی؛ پرویز صباحی

6.

اثربخشی استفاده از تقویت پته‌ای بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1396، صفحه 121-136
احسان عظیم پور؛ جواد مصرآبادی

7.

اثر‌بخشی باور/جهت انگیزشی و خلاقیت شناختی/شخصیتی بر ارتقاء پیشرفت‌تحصیلی

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 165-188
لیلا مردعلی؛ علیرضا پیرخائفی؛ مجتبی صداقتی فرد

8.

اثربخشی نقاشی درمانی بر معنای زندگی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پایین

دوره 8، شماره 32، دی 1396، صفحه 39-62
حسنعلی ویسکرمی؛ لیلا منصوری؛ سمیه روشن نیا

9.

اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 151-171
جواد مصرآبادی؛ اکبر علیلو

10.

ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 69-104
محمّدباقر اکبرپورزنگلانی؛ حسین زارع؛ محمود اکرامی؛ حمید ملکی

11.

اقتدار معلم، اضطراب، افسردگی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 35، فروردین 1394، صفحه 105-121
حسین اسکندری؛ حمید درودی؛ فرزانه بهرامی

12.

بررسی ارتباط وضعیت تحصیلی دانشجویان با نا بهنجاری های اجتماعی

دوره 8، شماره 15.16، اسفند 1380، صفحه 147-167
عذرا جارالهی

13.

بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 75-93
شادی الواری؛ حمیدرضا مقامی

14.

بررسی تعیین معنا و تاثیرتکلیف یادگیری در رابطه بین مهارتهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی (مطالعه ایی به روش دلفی)

دوره 1، شماره 1، مهر 1394، صفحه 30-60
بهرام صالح صدق‌پور؛ مجید ابراهیم دماوندی؛ زهرا تقوی

15.

بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 59-78
علی دلاور؛ نیلوفر اسماعیلی؛ صبا حسنوندی؛ باقر حسنوند

16.

بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه

دوره 9، شماره 28، تیر 1392، صفحه 100-122
محمد علی توکلی

17.

بررسی مقایسه‌ای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 215-232
فهیمه رضایی پور؛ تقی جباریفر؛ کاظم برزگر بفرویی

18.

بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 81-106
محمود نجفی؛ حمید رضا مقامی؛ جواد حسینی؛ نصرت جعفری

19.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 45-64
عزت اله قدم پور؛ لیلا امیریان؛ زهرا خلیلی گشنیگانی؛ فاطمه نقی بیرانوند

20.

پذیرش همسالان در دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم راهنمایی با نارسایی‌های یادگیری ویژه و دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی متفاوت

دوره 2، شماره 8، بهمن 1391، صفحه 77-98
حسن رضایی جمالویی؛ عباس ابوالقاسمی؛ محمد نریمانی؛ عادل زاهد

21.

پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 181-196
مدینه رحمانی دریاسری؛ سونیا یاوری نیا؛ فیروزه سپهریان آذر

22.

پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 243-258
مدینه رحمانی دریا سری؛ سونیا یاوری نیا؛ فیروزه سپهریان آذر

23.

تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران

دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 33-50
محمدعلی محمدی فر؛ محمود نجفی

24.

تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-36
اسماعیل زارعی زوارکی؛ عیسی رضایی

25.

تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم

دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 67-80
زهرا کیارسی؛ سمیه کیارسی؛ آزاده کیارسی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


login