1.

FACTEURS AFFECTANT L’APPRENTISSAGE DE LA GRAMMAIRE

دوره 3، شماره 5، بهمن 2022
Mahdi AFKHAMI NIA؛ VAHIDEH NASSIRZADEH

2.

اثر آموزش راهبردهای یادگیری‏(شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظۀ فعّال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ شهر تهران

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 104-130
شیوا مفتخری حاجی میرزایی؛ دکتر حسن اسدزاده؛ دکتر یوسف کریمی

3.

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر پیشرفت تحصیلی: پژوهش فراتحلیلی با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده جنسیت

دوره 4، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 1-54
الهام عرفانی آداب؛ جواد مصر آبادی؛ تقی زوار

4.

الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 163-181
محمد مهدی بابایی منقاری؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ علی خالق خواه

5.

پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری

دوره 2، شماره 6، دی 1395، صفحه 107-123
سید نبی الله قاسم تبار؛ ایران دخت فیاض؛ محبوبه حسینی

6.

پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 25-45
زهرا براتی؛ ولی اله فرزاد؛ بهرام صالح صدق پور؛ پریسا تجلی

7.

تأثیر مشترک راهبردهای یادگیری و سبک های تفکر بر درک مطلب دانش آموزان دوم راهنمایی شهر تهران

دوره 1، شماره 1، مهر 1384، صفحه 13-32
نورعلی فرخی؛ علی اکبر سیف

8.

تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 127-144
بهرام صالح صدق پور

9.

راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایه‏ای برای زبان فارسی

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 3-30
رضا‏مراد صحرایی؛ شراره خالقی زاده

10.

فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی

دوره 4، شماره 13، مهر 1392، صفحه 133-168
یوسف یوسفی؛ نورعلی فرخی

11.

نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 1-20
حسین زارع؛ اعظم فرمانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login