1.

ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور

دوره 9، شماره 30، زمستان 1392، صفحه 1-24
دریاناز پهلوانی نژاد

2.

بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم

دوره 10، شماره 32، زمستان 1394، صفحه 21-42
محمد رضا کریمی علیوچه؛ محمد مهدی احمدی؛ مهسا نظری

3.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتریان خدمات بانکی

دوره 23، شماره 76، زمستان 1393، صفحه 59-80
سیدعباس موسوی؛ سیدیعقوب حسینی؛ لیلا امیری

4.

تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری

دوره 11، شماره 34، پاییز 1395، صفحه 93-109
محمدصالح ترکستانی؛ فهمیه مفاخری؛ فاطمه حقیقت

5.

تحلیل انتقادی مرزهای رضایت در جرم تجاوز جنسی: حقوق موضوعه و ضرورت‌های اصلاح آن

دوره 3، شماره 10، بهار 1394، صفحه 113-127
مجتبی جعفری

6.

دستور پرداخت در انتقال الکترونیکی وجه به مانند ایجاب انتقال تعهّد

دوره 7، شماره 24، پاییز 1397، صفحه 173-199
حمید میری؛ منصور امینی؛ سامان متقی شهری

7.

رابطه سلامت اجتماعی با میزان رضایت از زندگی زناشویی جانبازان

دوره 3، شماره 12، تابستان 1396، صفحه 245-274
محمد زاهدی اصل؛ فاطمه حسینی

8.

ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس صبر

دوره 5، شماره 17، پاییز 1393، صفحه 83-99
فرهاد خرمائی؛ اعظم فرمانی؛ اسماعیل سلطانی

9.

شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران

دوره 11، شماره 35، پاییز 1395، صفحه 63-84
مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ صادق صالحی

10.

شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم

دوره 8، شماره 24، پاییز 1393، صفحه 145-182
حدیث شاه حسینی

11.

شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه

دوره 5، شماره 13، پاییز 1389، صفحه 1-24
سید سعیدا اردکانی؛ سید حبیب الله میر غفوری؛ شاهین برقی

12.

صلاحیت معوق دیوان بین المللی دادگستری ( با تأکید بر رأی دیوان در اختلافمیان دولتهای جیبوتی و فرانسه ( 200

دوره 14، شماره 38، پاییز 1391، صفحه 163-192
سیدقاسم زمانی؛ سهیلا کوشا

13.

عناوین سقوط ضمان پزشک در قانون مجازات اسلامی مصوب1392(بررسی فقهی و حقوقی)

دوره 4، شماره 14، بهار 1395، صفحه 53-80
محمد هادی دارائی

14.

عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

دوره 5، شماره 17، پاییز 1395، صفحه 147-182
سید محمدباقر جعفری؛ آصف کریمی؛ زاهده ابرقوی زاده

15.

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین)

دوره 5، شماره 14، زمستان 1389، صفحه 67-92
حبیب ابراهیم پور؛ میر علی سید نقوی؛ نور محمد یعقوبی

16.

عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری

دوره 7، شماره 20، زمستان 1391، صفحه 141-166
عظیم زارعی؛ فاطمه قربانی؛ مینو پدرام نیا

17.

کشف عنصر «رضــــا» در قـراردادهای «کلیک‌رپ»

دوره 5، شماره 17، زمستان 1395، صفحه 71-101
غلام‌نبی فیضی چکاب؛ نعیـم نـوربخش

18.

مطالعه رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت کاربران کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی

دوره 4، شماره 15، تابستان 1397، صفحه 83-102
سعید غفاری‌؛ الهام قربان‌نژاد

19.

نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده

دوره 8، شماره 22، تابستان 1392، صفحه 58-79
شمس الدین ناظمی؛ فهیمه سادات سعادت یار

20.

نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی

دوره 13، شماره 45، پاییز 1396، صفحه 1-20
حسین زارع؛ اعظم فرمانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.