1.

Teacher Evaluation in EFL Context: Development and Validation of a Teacher Evaluation Questionnaire

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 147-187
Masoomeh Estaji؛ Mohsen Shafaghi

2.

بررسی ساختار عاملی سؤالات سندرمی سیاهه رفتاری کودک (CBCL) با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی

دوره 3، شماره 7، فروردین 1386، صفحه 93-116
اصغر مینایی

3.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم‌ آنلاین در دانشجویان

دوره 18، شماره 64، تیر 1401، صفحه 85-108
سیده خدیجه امیریان؛ زینب رضایی؛ سمیه حاتمی کیا؛ حسین کارشکی

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان: رویکرد اخلاق سه‌ وجهی به روانشناسی اخلاق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1402
سیده خدیجه امیریان؛ افصل السادات حسینی دهشیری

5.

بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20

دوره 11، شماره 42، دی 1399، صفحه 37-65
محمدعلی بشارت؛ حجت اله فراهانی؛ نیلوفر فارسی جانی

6.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان

دوره 1، شماره 4، شهریور 1392، صفحه 88-111
مرتضی آ معلق؛ غلامرضا شهریاری؛ احد زارع رواسان

7.

تحلیل ابعاد کلیدی رفتارسازمانی در پیاده‌سازی موفق مدیریت عملکرد کارکنان

دوره 29، شماره 95، فروردین 1399، صفحه 9-46
سیدعلی اکبر افجه؛ زینب حسن زاده؛ ابوالحسن فقیهی؛ اکبر عالم تبریز

8.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، دی 1396، صفحه 189-220
محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج

9.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه سیاهة مقابله با موقعیت-های استرس‌زا در دانشجویان

دوره 10، شماره 40، تیر 1399، صفحه 87-113
سمیه محبی؛ امید شکری؛ علی خدایی

10.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان

دوره 7، شماره 26، دی 1395، صفحه 225-248
فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی

11.

ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان

دوره 8، شماره 29، مهر 1396، صفحه 47-66
مرجان قوامی؛ محمدرضا عابدی؛ پریسا نیلفروشان

12.

ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی

دوره 13، شماره 52، تیر 1402
اعظم عزیزی؛ فریده حمیدی؛ مریم مشکوه

13.

ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال

دوره 5، شماره 19، فروردین 1394، صفحه 50-65
حمید علیزاده؛ کوروش اسماعیلی؛ فریبا سهیلی

14.

ویژگی های روان سنجی مقیاس یادگیری اجتماعی هیجانی دانش آموزان پسر پایه های سوم و چهارم شهر اصفهان

دوره 4، شماره 13، مهر 1392، صفحه 193-211
سمیه جمالی پاقلعه؛ احمد عابدی

15.

ویژگی های روان سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان

دوره 14، شماره 53، مهر 1402
سیده خدیجه امیریان؛ منصوره حاج حسینی؛ مینا نظامی؛ سیمین ابراهیمی

16.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی

دوره 6، شماره 23، فروردین 1395، صفحه 77-97
امید شکری؛ محمد حسین سنایی پور؛ زهرا رویایی؛ زهرا قره تپه ای

17.

ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی

دوره 12، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 95-111
کریم عبدالمحمدی؛ فرهاد غدیری صورمان آبادی؛ عسگر علیمحمدی؛ مصطفی زارعان

18.

ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان

دوره 6، شماره 21، مهر 1394، صفحه 41-60
امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ حسین پورشهریار؛ محمد آزاد عبدالله پور؛ زهره سادات اخوی؛ هانیه لواف



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login