1.

ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی

دوره 7، شماره 23، فروردین 1395، صفحه 23-43
ندا افشاریان؛ فریبرز درتاج

2.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هیجان‌های تدریس دانشگاهی

دوره 10، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 55-74
محمد کوهی؛ یاسر گراوند؛ عباس قاسم زاده؛ احسان عباسی جوشقان

3.

اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV)

دوره 3، شماره 10، دی 1391، صفحه 103-138
مریم مقدسین؛ محمدرضا فلسفی نژاد

4.

بررسی اعتبار و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه فرا والدگری (MPQ) هولدن و هاوک در نمونه‌ای از پدران ایرانی

دوره 14، شماره 54، دی 1402، صفحه 130-169
امیر قربان پور لفمجانی؛ نسرین جلالی هریس؛ سجاد رضائی

5.

بررسی اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی سیاهه خودشیفتگی آسیب شناختی

دوره 6، شماره 22، دی 1394، صفحه 115-134
ملیحه ترشابی؛ کاظم رسول زاده طباطبایی؛ محمد علی بشارت؛ علی عسگری

6.

بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، دی 1396، صفحه 47-60
برزو امیرپور؛ افسانه شهبازی راد

7.

بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی

دوره 6، شماره 20، تیر 1394، صفحه 1-29
اعظم برآبادی؛ لیلا حیدری نسب؛ مریم مقدسین

8.

بررسی مشخصه‏ های روان‏سنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-17
داوود معنوی پور

9.

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهد

دوره 10، شماره 35، فروردین 1398، صفحه 191-212
شیوا زارع زاده خیبری؛ سید امیر امین یزدی؛ شهربانو عالی؛ حسین کارشکی

10.

تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی

دوره 12، شماره 44، تیر 1400، صفحه 117-141
معصومه پروانه؛ جلال دهقانی زاده؛ سهیلا شهبازی

11.

رواسازی، اعتباریابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه

دوره 4، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 33-54
حمیده پاک مهر؛ فاطمه میردورقی؛ علی غنایی چمن آباد؛ مرتضی کرمی

12.

روایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه هویت و شخصیت تیم‌های ورزشی از دیدگاه بازیکنان (IPS-P)

دوره 13، شماره 14، دی 1403، صفحه 115-146
نجمه مرادی؛ محمد قادرخانی؛ فرزاد غفوری

13.

ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی

دوره 13، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 7-32
محمدجواد ربانی پارسا؛ الهام ربانی پارسا

14.

ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-32
سیدعلی خالقی نژاد؛ محمدعلی بشارت؛ عنایت اله زمانپور

15.

ساخت، عامل‏یابی و روایی سنجی مقیاس فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی

دوره 14، شماره 52، تیر 1402، صفحه 90-111
اعظم عزیزی؛ فریده حمیدی؛ مریم مشکوه

16.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبک‌های مقابله‌ای در رویارویی با اپیدمی کرونا

دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 137-155
فریبرز درتاج؛ مسلم دانش پایه؛ فضل الله حسنوند؛ سیدعلی موسوی

17.

ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی

دوره 11، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 83-104
یاسر گراوند؛ محمد کوهی؛ الهه سیدکابلی؛ احمد علیزاده

18.

مدلی جهت ارزیابی تولید ناب در صنایع کوچک و متوسط با استفاده از ترکیب روشهای تحلیل عاملی تأییدی، خوشهبندی و تکنیک PROMOTEE

دوره 13، شماره 37، تیر 1394، صفحه 55-90
علیرضا پویا؛ غلامرضا سلطانی فسقندیس

19.

مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1390، صفحه 49-73
ناصر شیریگی؛ آزاد همتی

20.

هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران

دوره 7، شماره 24، تیر 1395، صفحه 123-144
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ حمید پورشریفی؛ مرتضی عندلیب کورایم

21.

هنجاریابی، روایی و اعتبار مقیاس امیدواری حوزه‌های خاص در دانشجویان ایرانی*

دوره 2، شماره 5، دی 1390، صفحه 51-73
محسن احمدی طهور سلطانی؛ دکتر رضا کرمی‌نیا؛ دکتر حسن احدی؛ دکتر علیرضا مرادی

22.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری در بحث کلاسی دانشجویان

دوره 14، شماره 53، مهر 1402، صفحه 32-56
سیده خدیجه امیریان؛ منصوره حاج حسینی؛ مینا نظامی؛ سیمین ابراهیمی



login