1.

Interpretive Structural Modeling of Social Network Marketing Based on Gaining a Competitive Advantage of Startup Travel Service Companies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 مرداد 1402
Mohammad Nazari Hosseinabad؛ Mohammad haghighi؛ Kambiz Shahroodi

2.

ارائه مدل تاب آوری زنجیره تامین در شرکت پنها

دوره 19، شماره 63، دی 1400، صفحه 85-124
اکبر رحیمی؛ علیرضا بوشهری؛ آرش جعفریان

3.

تبیین راهبردهای رقابت پذیری تولید با رویکرد گسترش کارکرد عملکرد کیفیت فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 15، شماره 46، مهر 1396، صفحه 135-155
محمد ولی پور خطیر؛ زین العابدین اکبرزاده

4.

تبیین و سطح‌بندی شاخص‌های کارآفرینی راهبردی

دوره 30، شماره 101، مهر 1400، صفحه 161-188
طیبه امینی؛ مجید نصیری؛ پرویز سعیدی؛ ابراهیم عباسی

5.

جایگاه مدیریتی به مثابه شمشیر دولبه: الگوی سلسله مراتبی کیفیت زندگی کاری مدیران بخش دولتی

دوره 32، شماره 108، تیر 1402، صفحه 109-150
اکبر حسن پور؛ ساره ابراهیمی

6.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 93-130
سید علی‌اکبر هاشمی؛ حسن الوداری؛ محمدرضا دارایی؛ روح‌الله رازینی

7.

طراحی مدل موانع ازدواج معلولین در ایران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 5، شماره 18، دی 1397، صفحه 85-132
محسن نیازی؛ زهرا صادقی آرانی؛ حدیث ابراهیمی؛ اعظم حیدری

8.

طراحی و تبیین مدل‌ شایستگی‌ در ارتباطات بین فردی سازمانی

دوره 27، شماره 88، تیر 1397، صفحه 143-174
حسین دامغانیان؛ عباسعلی رستگار؛ محمد یزدانی زیارت

9.

عوامل مؤثر برمشارکت شهروندان درداده حاکمیتی باز با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری

دوره 1، شماره 1، مهر 1402، صفحه 93-122
حمید تابلی؛ محبوبه عسکری باقرآبادی؛ پدرام رجب زاده

10.

عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 222-175
مرضیه رحیمی؛ مهدی محمدی نسب

11.

مدل انباشت سرمایه مسیر شغلی مدیران ارشد

دوره 29، شماره 95، فروردین 1399، صفحه 79-102
حیدر صیدزاده؛ محمد حکاک؛ رضا سپهوند؛ حجت اله وحدتی

12.

مدل سازی تفسیری- ساختاری ریسک های زنجیرۀ تأمین صنعت پتروشیمی

دوره 14، شماره 41، تیر 1395، صفحه 39-73
علی آتش سوز؛ کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ لعیا الفت

13.

مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 273-302
ثریا بختیاری بستاکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد

14.

نگاشت مدل تولید پایدار با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی

دوره 15، شماره 46، مهر 1396، صفحه 1-26
عادل آذر؛ علی رجب زاده قطری؛ عطیه اخوان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login