1.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 111-135
یوسف دهقانی؛ نگین مجدبان؛ سید علی افشین؛ مهدی فرازجا

2.

اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 101-117
محمود نجفی؛ بیتا سرپولکی

3.

تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود

دوره 10، شماره 38، تیر 1399، صفحه 55-96
علی شریفی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ نور علی فرخی

4.

تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

دوره 6، شماره 24، اسفند 1395، صفحه 1-29
معصومه ایمانی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی؛ باقر غباری بناب

5.

تعیین کارآمدترین تکلیف نامیدن خودکار سریع در تمیز دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی فارس زبان

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 133-155
مهدی عبداله زاده رافی؛ مهسا رحیم زاده

6.

شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری

دوره 11، شماره 41، فروردین 1399، صفحه 91-116
حسین کشاورز افشار؛ عباس جواهری؛ نیکو قاضی نژاد

7.

طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان

دوره 11، شماره 44، دی 1400، صفحه 1-23
مرضیه غلامی؛ علی دلاور

8.

مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن

دوره 10، شماره 37، فروردین 1399، صفحه 1-19
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری

9.

نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان

دوره 11، شماره 41، فروردین 1400، صفحه 273-300
علیرضا سنگانی؛ نگین خوش وقت؛ علیرضا همایونی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login