دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,837
تعداد مقالات14,645
تعداد مشاهده مقاله31,741,329
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,737,963

1.

Examining the Dynamic Interface between Motivation and Affect in Foreign Language Development with the Moderating Role of Gender and Working Memory

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 تیر 1402
shokouh Rashvand Semiyari؛ Majid Ghorbani

2.

اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 159-181
اسماعیل برقی؛ مهناز استکی؛ مهدیه صالحی

3.

اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 1-20
مختار ملک پور؛ سارا آقابابایی؛ احمد عابدی؛ مژگان شوشتری

4.

اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 145-164
سکینه سلطاتی کوهبنانی

5.

اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات

دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 1-20
سکینه سلطانی کوهبنانی؛ حمید علیزاده؛ ژانت هاشمی؛ غلامرضا صرامی؛ ساجده سلطانی کوهبانی

6.

اثر‌بخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظه‌ی کاری کودکان مبتلا به ناتوانی‏های یادگیری

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 125-141
مینا فتحی آشتیانی؛ مهناز اخوان تفتی؛ ملوک خادمی

7.

اثربخشی آموزش و تمرین‌های تن‌آرامی ‌بر اضطراب و ظرفیت حافظه کاری

دوره 2، شماره 6، فروردین 1391، صفحه 65-88
منیر کلانتر قریشی؛ دکتر احمد برجعلی؛ دکتر عباس زامیاد؛ دکتر فریبرز درتاج

8.

اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 113-124
روح الله فتح آبادی؛ مرتضی بختیاروند؛ پریسا حاجی علی

9.

اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی

دوره 8، شماره 30، مرداد 1397، صفحه 47-72
سیده سمیه جلیل آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب

10.

اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه

دوره 15، شماره 54، دی 1398، صفحه 119-135
سندس کاشانی خطیب؛ شکوفه رادفر؛ سیمین بشردوست؛ مالک میرهاشمی

11.

اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی افراد دچار سکته مغزی

دوره 9، شماره 34، خرداد 1398، صفحه 197-226
زینب خانجانی؛ محمدعلی نظری؛ پریا آب روانی

12.

ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 251-264
امیدعلی محمدویردی؛ مسعود شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ وحید نجاتی؛ امین محمد محمدویردی

13.

ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی

دوره 6، شماره 21، اسفند 1394، صفحه 62-74
کورش اسکندری؛ ایمان‌اله بیگدلی؛ علی محمدرضایی؛ عاطفه فدایی

14.

تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 96-110
علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفروی؛ وجیهه مرادی عجمی

15.

تاثیر تمرینات مربع گام برداری بر حافظه کاری و تعادل ‏کودکان مبتلا به اوتیسم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1402
جلال دهقانی زاده؛ میرجواد مجردآذر

16.

فراتحلیل اثر بازی‏های رایانه‏ای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی

دوره 9، شماره 28، تیر 1392، صفحه 58-70
احمد علی جدیدیان؛ حسن پاشا شریفی؛ حمزه گنجی

17.

مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانش‌آموزان پایه سوم با اختلال ریاضی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1402
مرتضی زیبایی ثانی؛ محمد محمدی پور؛ ابوالقاسم شکیبا

18.

مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 111-135
محمدجواد رنجبر؛ سجاد بشرپور؛ ناصر صبحی قراملکی؛ محمد نریمانی

19.

مقایسه سطح حافظه کاری در دانش‌آموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبان‌شناختی و عادی در خواندن

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 149-169
عارف کشتگر؛ میترا راستگومقدم؛ محمد حسین سالاری فر

20.

نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظه‌ی کاری کودکان نارساخوان

دوره 8، شماره 32، اسفند 1397، صفحه 127-151
علی آگاهی؛ حسین شاره؛ حسن توزنده جانی

21.

نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 31-58
حمیده جهانگرد؛ رضا قربان جهرمی؛ فریبرز درتاج؛ ابوطالب سعادتی شامیر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login