1.

Causes of EFL Learners’ Procrastination: A Classical Grounded Theory

دوره 11، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 35-65
Saber Khooei-Oskooei؛ Saeideh Ahangari؛ Zohreh Seifoori

2.

ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد

دوره 13، شماره 49، فروردین 1401، صفحه 131-162
جعفر ثمری صفا؛ مژگان پوردل

3.

پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس پنج رگه نیرومند شخصیت در بین دانشجویان ورزشکار

دوره 5، شماره 17، دی 1393، صفحه 49-75
محسن گل محمد یان

4.

پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس سبک‌های عاطفی

دوره 12، شماره 39، فروردین 1395، صفحه 81-95
رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ منصور بیرامی؛ جواد عینی‌پور

5.

تاثیر آموزش برنامه‏ ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن ‏آگاهی بر تعلّل ‏ورزی دانش ‏آموزان

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 94-109
علی شیخ الاسلامی؛ فریبرز درتاج؛ علی دلاور؛ صغری ابراهیمی قوام

6.

تأثیر آموزش مهارت‏های غلبه بر سهل‏انگاری بر سهل‏انگاری و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان مقطع ابتدایی

دوره 6، شماره 17، تیر 1389، صفحه 108-118
مینا شمس الاحراری؛ دکترمجید صفاری نیا؛ دکترحسین زارع

7.

رابطه سبک‌های فرزندپروری ادراک شده با اهمال‌کاری و ‏خودناتوان‌سازی

دوره 11، شماره 38، دی 1394، صفحه 1-22
سمیه سلطان نژاد؛ اسماعیل سعدی پور؛ حسن اسدزاده

8.

روان رنجور خویی و کمال گرایی پیش بینی کننده های تعلل ورزی

دوره 1، شماره 2، تیر 1389، صفحه 21-44
منصور بیرامی؛ زهره دانشورپور

9.

مدل علّی پیش بینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ریشه های والدینی و مولفه های خودناهمخوانی با نقش واسطه ای احساس تعلق به مدرسه

دوره 14، شماره 55، مهر 1402، صفحه 91-124
رضا سرائی؛ فاطمه یوسفی

10.

مقایسه اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری و مهارتهای مدیریت زمان بر میزان سهل انگاری و کمال گرایی دانشجویان

دوره 1، شماره 2، تیر 1389، صفحه 99-126
علی شیر افکن؛ سکینه زائریان

11.

نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه‌ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل‌ورزی دانشجویان

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 141-169
منصور سلمانی؛ احمد خامسان؛ محمدرضا اسدی یونسی اسدی یونسی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login