1.

دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری

دوره 4، شماره 16، زمستان 1397، صفحه 235-262
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری

2.

رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394)

دوره 2، شماره 5، بهار 1395، صفحه 34-75
علیرضا عبداللهی نژاد؛ جواد صادقی؛ ابوذر قاسمی نژاد

3.

سیاست گذاران ایرانی و سیاست گذاری رسانه های اجتماعی، هادی خانیکی، حسین بصیریان جهرمی

دوره 6، شماره 21، زمستان 1393، صفحه 25-70

4.

عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه

دوره 6، شماره 24، تابستان 1397، صفحه 87-107
فاطمه مبشر راد؛ نسیم غنبر طهرانی

5.

کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بین‌المللی

دوره 4، شماره 14، تابستان 1397، صفحه 317-365
محمدکریم بیات؛ علیرضا اسفندیاری مقدم؛ حامد علیپوری حافظی

6.

مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری

دوره 8، شماره 29، پاییز 1398، صفحه 113-142

7.

نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 4، شماره 15، پاییز 1397، صفحه 322-351
گلنسا گلینی مقدم؛ میترا صمیعی؛ مریم کمالی

8.

نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز)

دوره 1، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 233-275
محمد کریم بیات؛ روح اله منوچهری

9.

نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی

دوره 4، شماره 13، بهار 1397، صفحه 181-214
سیدوحید عقیلی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ محمدمهدی فرجیان

10.

نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر

دوره 2، شماره 8، زمستان 1395، صفحه 203-238
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.