1.

A Mixed Methods Approach to Social Control of Cybercultural Transgressions: An Iranian Perspective

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 1-30
Shalaleh Meraji Oskuie؛ Kamran Mohamadkhani؛ Ali Delavar؛ Ali Akbar Farhangi

2.

Analyzing the Brand-Customer Relationship on Instagram with a Mixed Approach

دوره 3، شماره 4، فروردین 2022، صفحه 224-252
Nazanin Emamgholi؛ Shahram Hashemnia؛ Ozhan Karimi

3.

The Impact of Content Produced on Instagram Social Network on Successful Economic Services of Isfahan in Corona Crisis Using a Combination of Genetic Algorithm and Forbidden Search Algorithm

دوره 5، شماره 9، مهر 2024، صفحه 236-258
Saeed Abdolmanafi؛ Mohammad Majdameli؛ Aliakbar Neghabi؛ Soamyeh Izadi

4.

یادبود پس از مرگ کاربران در شبکه‌های‌اجتماعی (تحلیل نظرات کاربران در صفحات اینستاگرامی جان‌باختگان ویروس کرونا)

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 315-338
علی احمدی؛ سید محسن عسگرزاده؛ سمیه شیر محمدی

5.

ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکه‌های‌اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه‌ اجتماعی‌ اینستاگرام)

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 42-1
مهسا زمانی؛ یونس نوربخش؛ هوشنگ نایبی

6.

از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 174-123
سمانه کوهستانی؛ فردین علیخواه؛ نادر افقی؛ هدی حلاج زاده

7.

الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتی های ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 217-240
زهرا اردکانی فرد؛ ندا رضوی زاده

8.

انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 155-188
داتیس خواجه ئیان؛ سیاوش صلواتیان؛ شقایق کلی؛ توحید سلطانی

9.

بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 1-52
محمد سعید ذکایی؛ محمد تقی کرمی؛ شیما فرزادمنش

10.

بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ)

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 320-287
همراز تولایی؛ مینا رنجبر فرد؛ سهیلا مهمان نوازان

11.

بررسی تاثیر رسانه های نوین در شکل دهی الگوهای مصرفی جامعه ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 بهمن 1402
کریم نعمتی اقدم؛ نسیم مجیدی؛ علی اصغر کیا

12.

بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام)

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 107-144
رضا صمیم؛ حامد کیا

13.

تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس

دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 174-196
بهزاد ایزدی؛ علی قائدی؛ مجتبی قاسمی سیانی؛ محسن حیدری

14.

تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دوره 3، شماره 10، فروردین 1396، صفحه 1-15
علی جعفری؛ سعید فرامرزیانی؛ محمود ملک پور

15.

تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 285-245
فاطمه راه پیمافرد؛ افسانه مظفری؛ داوود نعمتی انارکی

16.

تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 9، شماره 35، آبان 1402، صفحه 473-445
فرید گنجی؛ سردار محمدی

17.

تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 209-173
رضا همتی؛ احسان آقابابایی؛ فائقه اسماعیلی

18.

تحلیل جنسیتی بازنشر خشونت در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 435-395
طلعت سادات کمالی؛ افسانه توسلی

19.

تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 62-37
محمد جواد بادین فکر؛ حسین سرفراز؛ مرتضی سمیعی

20.

تحلیل گفتمان انتقادی ابعاد سه گانه نفرت‌پراکنی زنان علیه زنان در اینستاگرام

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 71-97
مریم مقیمی؛ هادی خانیکی؛ سید علی اصغر سلطانی

21.

تحلیل و دسته بندی رفتار کاربران به یک طنزاینستاگرامی در بحران کرونا

دوره 6، شماره 21، فروردین 1399، صفحه 303-329
مرتضی امیدیان

22.

ترسیم نقشه موضوعی کووید 19 در ایران: مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 10، شماره 34، فروردین 1402، صفحه 31-57
طاهره ابوالقاسم مسلمان؛ علیرضا آبیاتی؛ محمد اعظم پور افشار؛ الهام هوشمند

23.

تصویر زندگی فرودستان در اینستاگرام؛ مطالعه موردی زنانِ بی‌خانمانِ بهبودیافته

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 189-226
اعظم ده صوفیانی؛ بهارک محمودی حنارود

24.

تناسب یابی هنجارهای عمل و تعامل در اینستاگرام با ساختار آن

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 53-90
مصطفی غنی زاده؛ علی یوسفی؛ غلامرضا صدیق اورعی

25.

«خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبال‌کنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 1-61
علیرضا عبداللهی نژاد؛ نوشین مجلسی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login