1.

Effective Common Emotional Schemas in Iranian Adults with Generalized Anxiety Disorder: A Qualitative Study

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1403
مریم مرواریدی؛ رسول روشن چسلی؛ حجت‌اله فراهانی؛ علی مشهدی

2.

Providing a Framework for Virtual Reality Functions in B2B Business Customer Journey with a Focus on Immersion Features

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 197-224
Zahra Nikoosefat؛ Pejman Jafary؛ Farid Ahmadi

3.

ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند

دوره 18، شماره 63، مهر 1402، صفحه 105-148
فاطمه شکاری

4.

ارائه مدل بهزیستی روانشناختی حسابرسان و ارزیابی مضامین شناسایی شده در حرفه حسابرسی

دوره 20، شماره 78، شهریور 1402، صفحه 221-272
شهلا طالاری؛ فتاح بهزادیان؛ مهدی صفری گرایلی؛ رحمان ساعدی

5.

ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 83-113
فاطمه مظاهری تهرانی؛ سعید قنبری؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری؛ مسعود شریفی

6.

اﻟﮕﻮی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ سرمایه اﻧﺴﺎﻧﯽ جامعه‌محور در بخش دولتی

دوره 31، شماره 103، فروردین 1401، صفحه 7-29
زهرا کوثر؛ سید مهدی الوانی؛ رضا واعظی؛ وجه اله قربانی زاده

7.

پیامدهای زیست مجازی ایرانیان

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 75-110
مهدخت بروجردی؛ سید حسن ایلالی

8.

تحلیل ابعاد کلیدی رفتارسازمانی در پیاده‌سازی موفق مدیریت عملکرد کارکنان

دوره 29، شماره 95، فروردین 1399، صفحه 9-46
سیدعلی اکبر افجه؛ زینب حسن زاده؛ ابوالحسن فقیهی؛ اکبر عالم تبریز

9.

تحلیل تاثیر فناوری‌های تحول دیجیتال بر بهبود عملکرد کسب و کار با استفاده از روش‌های تحلیل پیشرفته متن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1403
محمد‌امین یالپانیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ محمد تقی تقوی فرد

10.

تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 7-36
مرتضی احمدی؛ محمود ضیائی؛ رضا واعظی؛ غلامرضا کاظمیان

11.

تدوین مدل عوامل مؤثر بر پایداری شرکتی در ایران

دوره 17، شماره 65، فروردین 1399، صفحه 175-201
داریوش اخترشناس؛ احمد خدامی پور؛ امید پورحیدری

12.

چالش‌های سیاست‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون

دوره 13، شماره 41، خرداد 1397، صفحه 1-40
رضا واعظی؛ میثم چکین؛ حسین اصلی پور

13.

شناسایی دلایل شکل‌گیری تعارض زناشویی در دوران عقد

دوره 12، شماره 48، دی 1400، صفحه 25-54
جواد خدادادی سنگده

14.

شناسایی شاخص‌های بانک‌های در معرض بحران ورشکستگی بر اساس روش تحلیل تم

دوره 17، شماره 66، فروردین 1399، صفحه 51-86
محمدرضا نیکبخت؛ محمود قربانی

15.

شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 201-231
عباس معیا؛ علی اوتارخانی؛ علی رضاییان؛ بهمن حاجی پور

16.

شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 390-363
مرتضی موقر؛ زهرا کاظمی سراسکانرود

17.

طراحی الگوی مدیریت تعارضات بین نسلی در بین کارکنان کشتیرانی جنوب - خط ایران.

دوره 32، شماره 110، دی 1402، صفحه 219-249
علیرضا محمدی بجگان؛ محمد منتظری؛ یوسف احمدی

18.

طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی

دوره 7، شماره 27، آبان 1400، صفحه 299-267
علی قربانی؛ مائده فرهت؛ اسماعیل عمران زاده

19.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 93-130
سید علی‌اکبر هاشمی؛ حسن الوداری؛ محمدرضا دارایی؛ روح‌الله رازینی

20.

عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهواره‌ای «من و تو» توسط جوانان

دوره 3، شماره 12، بهمن 1396، صفحه 31-65
عبدالرحمان علیزاده؛ زرین زردار

21.

عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیون‌های ماهواره‌ای از نگاه جوانان

دوره 4، شماره 15، آبان 1397، صفحه 35-72
عبدالرحمان علیزاده؛ زرین زردار

22.

کشف و یافتن سازوکارهای ساخت «دیگری» مهاجر در ایران با تحلیل مضمون

دوره 12، شماره 47، دی 1402، صفحه 269-297
سحر علیزاده نیری؛ علیرضا صادقی؛ یوسف ادیب؛ مصطفی قادری

23.

"ما ازدواج کرده ایم، اما زیر یک سقف زندگی نمی کنیم": تجارب زیسته افراد متاهل در دوران عقدبستگی

دوره 12، شماره 48، دی 1400، صفحه 55-100
مریم فلاحت پیشه بابلی؛ فرشته موتابی؛ محمدعلی مظاهری تهرانی؛ لیلی پناغی؛ محمود حیدری

24.

مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز

دوره 17، شماره 59، مهر 1401، صفحه 9-38
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ اسماعیل قادری؛ افرا شعاران

25.

مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 147-178
علی اصغر مباشری؛ فاطمه شکاری؛ مسلم باقری؛ زهرا معاون؛ مهرداد کیانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login