تعداد نشریات | 55 |
تعداد شمارهها | 1,832 |
تعداد مقالات | 14,616 |
تعداد مشاهده مقاله | 31,694,282 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 19,714,224 |
1. | اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی | |||
دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 153-172 | ||||
رحیم مرادی؛ علی دلاور؛ بهنام رسولی؛ ریحانه صالح راد؛ زهرا طاهری | ||||
2. | ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش | |||
دوره 5، شماره 15، فروردین 1401، صفحه 39-55 | ||||
زهرا رشیدی زاده؛ یوسف مهدوی نسب؛ نسرین محمدحسنی؛ کیومرث تقی پور | ||||
3. | اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق | |||
دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 191-211 | ||||
محمدرضا وحدانی اسدی؛ داریوش نوروزی؛ هاشم فردانش؛ خدیجه علی آبادی؛ خسرو باقری | ||||
4. | افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) | |||
دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 1-22 | ||||
مرتضی کرمی؛ مجتبی تجری | ||||
5. | بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان | |||
دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 17-32 | ||||
محمدرضا مهدوی؛ محمدحسن امیرتیموری | ||||
6. | بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی | |||
دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 127-145 | ||||
رزیتا مشعشعی؛ حمیدرضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی | ||||
7. | بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی | |||
دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 83-98 | ||||
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ رحیم مرادی | ||||
8. | بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز | |||
دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 143-162 | ||||
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ فرشته آزادی پرند | ||||
9. | تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان | |||
دوره 5، شماره 15، دی 1388، صفحه 66-89 | ||||
مائده مالکی؛ دکتر خدیجه علی آبادی | ||||
10. | تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی | |||
دوره 2، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 47-66 | ||||
رحیم مرادی؛ ثریا خزائی؛ راضیه کریمی؛ الهه ولایتی | ||||
11. | تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی | |||
دوره 11، شماره 35، فروردین 1394، صفحه 181-196 | ||||
عبالرحمان جریحی؛ هاشم فردانش؛ مسعود گرامیپور | ||||
12. | تدوین مدل آموزش زوج درمانی بوم شناختی چند بعدی به مشاوران مراکز مداخله در بحران سازمان بهزیستی (مطالعه کیفی با تمرکز بر کاهش میل به طلاق و تعارضات زناشویی) | |||
دوره 8، شماره 30، تیر 1396، صفحه 25-56 | ||||
احمد خاکی؛ کیومرث فرحبخش؛ عبدالله معتمدی؛ معصومه اسمعیلی؛ حسین سلیمی بجستانی | ||||
13. | طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری | |||
دوره 5، شماره 16، تیر 1401، صفحه 9-26 | ||||
زهرا جامه بزرگ؛ حمیدرضا مقامی؛ محمد کریمی | ||||
14. | مروری بر کاربرد سیستمهای متاورس در آموزش | |||
دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 71-96 | ||||
لطیفه پورمحمدباقر اصفهانی؛ نجمیه سادات صفرآبادی | ||||
15. | میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی | |||
دوره 8، شماره 23، فروردین 1391، صفحه 74-96 | ||||
حسین زنگنه؛ حمیده جعفریفر؛ هاشم فردانش | ||||
16. | مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل | |||
دوره 1، شماره 4، آذر 1394، صفحه 61-87 | ||||
عبدالله بهرامی؛ حسن رستگارپور | ||||
17. | معماری مجدد آموزش عالی برای دانشجویان با نیازهای آموزشی ویژه بر اساس اصول طراحی جهانی برای یادگیری | |||
دوره 1، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 113-134 | ||||
اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ مریم ایزی | ||||
18. | مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان | |||
دوره 12، شماره 39، فروردین 1395، صفحه 119-134 | ||||
حجت دهقانزاده؛ حسین دهقانزاده؛ داریوش نوروزی؛ محمد حسن امیرتیموری | ||||
|