1.

The Semantically Rich Learning Environments: A Systematic Literature Review

دوره 2، شماره 2، فروردین 2021، صفحه 99-125
Hamidreza Rostami؛ Shaban Elahi؛ Ali Moeini؛ Alireza Hassanzadeh

2.

ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها

دوره 16، شماره 55، اردیبهشت 1399، صفحه 179-214
علی محمد رضایی

3.

بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران

دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 77-98
لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی

4.

بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 83-98
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ رحیم مرادی

5.

بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 143-162
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ فرشته آزادی پرند

6.

بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 21-57
فرهاد سراجی؛ آتنا سیفی

7.

پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 55-78
محمدعلی رستمی نژاد

8.

تأثیر آموزش مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی

دوره 8، شماره 23، فروردین 1391، صفحه 2-28
حبیب ا... سیاری؛ پیمان لطفی پور؛ اسماعیل کاظم پور

9.

تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 19-37
زینب اسمعیلی بجدنی؛ خدیجه علی آبادی

10.

تعیین درجه آمادگیِ پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خلیج فارس

دوره 2، شماره 5، تیر 1392، صفحه 19-40
ابراهیم رجب پور؛ سارا بابااحمدی بابااحمدی

11.

تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی»

دوره 1، شماره 3، آذر 1389، صفحه 1-27
دکتر فرهاد سراجی؛ دکتر مسیب یارمحمدی واصل

12.

سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی *

دوره 3، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 151-169
اسماعیل زارعی زوارکی

13.

سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1389، صفحه 1-25
اسماعیل زارعی زوارکی؛ کمال عقیق؛ کاظم رستگار

14.

شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی

دوره 2، شماره 7، تیر 1395، صفحه 81-105
معصومه نصراللهی

15.

طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان

دوره 11، شماره 44، تیر 1400
افشین افضلی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ روح الله عظیمی

16.

فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک

دوره 3، شماره 9، بهمن 1395، صفحه 111-131
گویا قدیمی مقدم؛ جواد مصرآبادی

17.

مطالعۀ نقش آموزش از دور در ارتقاء سطح آگاهی بانوان، دکتر محمدرضا سرمدی، معصومه سعدمحمدی

دوره 3، شماره 6، اردیبهشت 1390، صفحه 99-128

18.

نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 207-242
علی اصغر کیاء؛ المیرا فتوحی کندلجی

19.

نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی

دوره 14، شماره 47، اردیبهشت 1397، صفحه 95-118
رحیم مرادی؛ پیمان کامکار؛ اسماعیل سعدی پور؛ الهه ولایتی

20.

نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل)

دوره 6، شماره 24، تیر 1395، صفحه 145-170
حمدالله حبیبی؛ بایرام آقاپور؛ ماریا فاطمی؛ سعید خدایاری؛ امین هماینی دمیرچی؛ علی رحیمی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login