تعداد نشریات | 57 |
تعداد شمارهها | 1,866 |
تعداد مقالات | 14,923 |
تعداد مشاهده مقاله | 32,768,667 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 20,259,604 |
1. | A systematic literature review of the semantic-rich learning environments | |||
دوره 2، شماره 2، فروردین 2021 | ||||
hamidreza rostami؛ shaban elahi؛ Alireza Hassanzadeh؛ Ali Moeini | ||||
2. | Identifying effective factors on electronic learning in information retrieval | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 مرداد 1402 | ||||
Marziyeh Fallah Kordabadi؛ Sayed Ali Asghar Razavi؛ Safiyeh Tahmasebi Limooni | ||||
3. | Presenting the Model of Establishing the Fifth-Generation University with the Foundation Data Approach | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مهر 1402 | ||||
Nasim Bakhshaei؛ Mohammad Reza Bagherzadeh؛ Yousef Gholipour kanani؛ Mohammad Reza dalvi | ||||
4. | Providing a Conceptual Framework for Electronic Education System of Higher Education Institutions in the Iran | |||
دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 335-365 | ||||
Saheb Ahmadi؛ Jafar Gharemani؛ Yadolah AbbasZadeh Sahroun | ||||
5. | The Semantically Rich Learning Environments: A Systematic Literature Review | |||
دوره 2، شماره 2، فروردین 2021، صفحه 99-125 | ||||
Hamidreza Rostami؛ Shaban Elahi؛ Ali Moeini؛ Alireza Hassanzadeh | ||||
6. | اثربخشی آموزش بازیابی اطلاعات به صورت الکترونیکی بر مهارت کتابداران در بازیابی اطلاعات(مورد مطالعه: کتابخانه های عمومی استان مازندران) | |||
دوره 10، شماره 35، تیر 1402، صفحه 41-68 | ||||
مرضیه فلاح کردآبادی؛ سید علی اصغر رضوی؛ صفیه طهماسبی لیمونی | ||||
7. | ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها | |||
دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 179-214 | ||||
علی محمد رضایی | ||||
8. | بررسی تاثیر فناوریهای جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران | |||
دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 77-98 | ||||
لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی | ||||
9. | بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی | |||
دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 83-98 | ||||
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ رحیم مرادی | ||||
10. | بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز | |||
دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 143-162 | ||||
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ فرشته آزادی پرند | ||||
11. | بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی | |||
دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 21-57 | ||||
فرهاد سراجی؛ آتنا سیفی | ||||
12. | پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت | |||
دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 55-78 | ||||
محمدعلی رستمی نژاد | ||||
13. | تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی | |||
دوره 8، شماره 23، فروردین 1391، صفحه 2-28 | ||||
حبیب ا... سیاری؛ پیمان لطفی پور؛ اسماعیل کاظم پور | ||||
14. | تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان | |||
دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 19-37 | ||||
زینب اسمعیلی بجدنی؛ خدیجه علی آبادی | ||||
15. | تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان | |||
دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 97-123 | ||||
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ حسن عباسی | ||||
16. | تعیین درجه آمادگیِ پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خلیج فارس | |||
دوره 2، شماره 5، تیر 1392، صفحه 19-40 | ||||
ابراهیم رجب پور؛ سارا بابااحمدی بابااحمدی | ||||
17. | تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دورههای الکترونیکی» | |||
دوره 1، شماره 3، فروردین 1390، صفحه 1-27 | ||||
دکتر فرهاد سراجی؛ دکتر مسیب یارمحمدی واصل | ||||
18. | سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی * | |||
دوره 3، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 151-169 | ||||
اسماعیل زارعی زوارکی | ||||
19. | سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی | |||
دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-25 | ||||
اسماعیل زارعی زوارکی؛ کمال عقیق؛ کاظم رستگار | ||||
20. | شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی | |||
دوره 2، شماره 7، تیر 1395، صفحه 81-105 | ||||
معصومه نصراللهی | ||||
21. | طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان | |||
دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 161-180 | ||||
افشین افضلی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ روح الله عظیمی | ||||
22. | فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک | |||
دوره 3، شماره 9، بهمن 1395، صفحه 111-131 | ||||
گویا قدیمی مقدم؛ جواد مصرآبادی | ||||
23. | مطالعۀ نقش آموزش از دور در ارتقاء سطح آگاهی بانوان، دکتر محمدرضا سرمدی، معصومه سعدمحمدی | |||
دوره 2، شماره 6، اردیبهشت 1390، صفحه 99-128 | ||||
24. | نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) | |||
دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 207-242 | ||||
علی اصغر کیاء؛ المیرا فتوحی کندلجی | ||||
25. | نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دورههای آموزش الکترونیکی | |||
دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 95-118 | ||||
رحیم مرادی؛ پیمان کامکار؛ اسماعیل سعدی پور؛ الهه ولایتی | ||||
|