دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,866
تعداد مقالات14,923
تعداد مشاهده مقاله32,768,667
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,259,604

1.

A systematic literature review of the semantic-rich learning environments

دوره 2، شماره 2، فروردین 2021
hamidreza rostami؛ shaban elahi؛ Alireza Hassanzadeh؛ Ali Moeini

2.

Identifying effective factors on electronic learning in information retrieval

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 مرداد 1402
Marziyeh Fallah Kordabadi؛ Sayed Ali Asghar Razavi؛ Safiyeh Tahmasebi Limooni

3.

Presenting the Model of Establishing the Fifth-Generation University with the Foundation Data Approach

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مهر 1402
Nasim Bakhshaei؛ Mohammad Reza Bagherzadeh؛ Yousef Gholipour kanani؛ Mohammad Reza dalvi

4.

Providing a Conceptual Framework for Electronic Education System of Higher Education Institutions in the Iran

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 335-365
Saheb Ahmadi؛ Jafar Gharemani؛ Yadolah AbbasZadeh Sahroun

5.

The Semantically Rich Learning Environments: A Systematic Literature Review

دوره 2، شماره 2، فروردین 2021، صفحه 99-125
Hamidreza Rostami؛ Shaban Elahi؛ Ali Moeini؛ Alireza Hassanzadeh

6.

اثربخشی آموزش بازیابی اطلاعات به صورت الکترونیکی بر مهارت کتابداران در بازیابی اطلاعات(مورد مطالعه: کتابخانه های عمومی استان مازندران)

دوره 10، شماره 35، تیر 1402، صفحه 41-68
مرضیه فلاح کردآبادی؛ سید علی اصغر رضوی؛ صفیه طهماسبی لیمونی

7.

ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها

دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 179-214
علی محمد رضایی

8.

بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران

دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 77-98
لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی

9.

بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 83-98
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ رحیم مرادی

10.

بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 143-162
بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ فرشته آزادی پرند

11.

بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 21-57
فرهاد سراجی؛ آتنا سیفی

12.

پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 55-78
محمدعلی رستمی نژاد

13.

تأثیر آموزش مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی

دوره 8، شماره 23، فروردین 1391، صفحه 2-28
حبیب ا... سیاری؛ پیمان لطفی پور؛ اسماعیل کاظم پور

14.

تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 19-37
زینب اسمعیلی بجدنی؛ خدیجه علی آبادی

15.

تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان

دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 97-123
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ حسن عباسی

16.

تعیین درجه آمادگیِ پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خلیج فارس

دوره 2، شماره 5، تیر 1392، صفحه 19-40
ابراهیم رجب پور؛ سارا بابااحمدی بابااحمدی

17.

تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی»

دوره 1، شماره 3، فروردین 1390، صفحه 1-27
دکتر فرهاد سراجی؛ دکتر مسیب یارمحمدی واصل

18.

سنجش میزان تعامل در برنامۀ درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی *

دوره 3، شماره 11، فروردین 1392، صفحه 151-169
اسماعیل زارعی زوارکی

19.

سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-25
اسماعیل زارعی زوارکی؛ کمال عقیق؛ کاظم رستگار

20.

شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی

دوره 2، شماره 7، تیر 1395، صفحه 81-105
معصومه نصراللهی

21.

طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان

دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 161-180
افشین افضلی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ روح الله عظیمی

22.

فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک

دوره 3، شماره 9، بهمن 1395، صفحه 111-131
گویا قدیمی مقدم؛ جواد مصرآبادی

23.

مطالعۀ نقش آموزش از دور در ارتقاء سطح آگاهی بانوان، دکتر محمدرضا سرمدی، معصومه سعدمحمدی

دوره 2، شماره 6، اردیبهشت 1390، صفحه 99-128

24.

نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 207-242
علی اصغر کیاء؛ المیرا فتوحی کندلجی

25.

نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 95-118
رحیم مرادی؛ پیمان کامکار؛ اسماعیل سعدی پور؛ الهه ولایتی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login