تعداد نشریات | 53 |
تعداد شمارهها | 1,477 |
تعداد مقالات | 11,498 |
تعداد مشاهده مقاله | 18,807,358 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,442,555 |
1. | Assessment Task–Based Language Needs of Sport Management Students (Case study: University of Mazandaran) | |||
دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 2019، صفحه 45-62 | ||||
Morteza Dousti؛ Goudarz Alibakhshi | ||||
2. | اثربخشی بازی های سازماندهی شده بر میزان یادگیری و هوش نو آموزان پیش دبستانی | |||
دوره 9، شماره 33، بهار 1397، صفحه 187-206 | ||||
مهدی واحدی؛ زیور بیگدلی | ||||
3. | یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی | |||
دوره 6، شماره 16، بهار 1389، صفحه 79-104 | ||||
حسین اسکندری؛ دکتر داریوش نوروزی | ||||
4. | آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی | |||
دوره 12، شماره 42، زمستان 1395، صفحه 129-154 | ||||
وحیده علی پور؛ سمیرا بکان؛ رحیم مرادی | ||||
5. | اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی | |||
دوره 1، شماره 4، پاییز 1394، صفحه 21-40 | ||||
عبدالله اخباری؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محمد اکبری | ||||
6. | اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههای شهر سنندج) | |||
دوره 2، شماره 6، بهار 1395، صفحه 40-60 | ||||
مژگان درخشان؛ سیروس قنبری؛ خلیل زندی؛ حاتم ملکی؛ حامد سیف پناهی | ||||
7. | اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون | |||
دوره 3، شماره 12، تابستان 1392، صفحه 1-22 | ||||
اکبر رضایی | ||||
8. | بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست | |||
دوره 8، شماره 23، بهار 1391، صفحه 118-131 | ||||
مهرداد اکبری؛ احمد علی پور | ||||
9. | بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه | |||
دوره 8، شماره 25، پاییز 1391، صفحه 90-112 | ||||
هانیه مستور؛ خدیجه علیآبادی؛ مریم مقدسین | ||||
10. | بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان | |||
دوره 7، شماره 20، تابستان 1390، صفحه 17-32 | ||||
محمدرضا مهدوی؛ محمدحسن امیرتیموری | ||||
11. | بررسی تأثیر استفاده از چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس فیزیولوژی | |||
دوره 11، شماره 36، تابستان 1394، صفحه 179-190 | ||||
محمد زارع؛ جواد مهربان؛ راحله ساریخانی | ||||
12. | بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | |||
دوره 5، شماره 20، تابستان 1394، صفحه 139-158 | ||||
رحیم مرادی؛ آذر خزائی؛ محمد رضا نیلی؛ ثریا خزائی | ||||
13. | بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی | |||
دوره 10، شماره 33، پاییز 1393، صفحه 169-189 | ||||
کیومرث تقی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمدحسن امیرتیموری | ||||
14. | بررسی رابطه میان عوامل شخصیتی و یادگیری دانشجویان حسابداری | |||
دوره 14، شماره 55، پاییز 1396، صفحه 125-143 | ||||
رافیک باغومیان؛ حسین رجب دری؛ منوچهر خرمین | ||||
15. | برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع | |||
دوره 3، شماره 9، زمستان 1396، صفحه 82-109 | ||||
یعقوب عزیزی | ||||
16. | تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان | |||
دوره 2، شماره 6، بهار 1395، صفحه 59-76 | ||||
نسرین ترک؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اسماعیل زارعی زوارکی | ||||
17. | تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان | |||
دوره 5، شماره 15، زمستان 1388، صفحه 66-89 | ||||
مائده مالکی؛ دکتر خدیجه علی آبادی | ||||
18. | تأثیر آموزشی چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایۀ چهارم شهر اراک | |||
دوره 2، شماره 5، بهار 1391، صفحه 1-20 | ||||
اسماعیل زارعی زوارکی؛ فرزانه غریبی | ||||
19. | تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی | |||
دوره 6، شماره 23، پاییز 1395، صفحه 1-26 | ||||
زبیحاله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفیدرآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور | ||||
20. | تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان | |||
دوره 10، شماره 34، زمستان 1393، صفحه 1-21 | ||||
آمنه عالی؛ علی اکبر سیف؛ پروین کدیور؛ علی دلاور | ||||
21. | تأثیر آموزش مفاهیم علوم تجربی به روش قصه گویی بر میزان یادگیری دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر تهران سال تحصیلی 87-86 | |||
دوره 4، شماره 11، بهار 1387، صفحه 60-75 | ||||
نرگس دهستانی؛ فرشته مجیب | ||||
22. | تأثیر بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان | |||
دوره 1، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 21-37 | ||||
اسماعیل زارعی زوارکی؛ زینب گرزین | ||||
23. | تأثیر بازیهای رایانهای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانشآموزان | |||
دوره 3، شماره 11، پاییز 1396، صفحه 195-223 | ||||
صلاح اسمعیلی گوجار؛ خدیجه علی آبادی؛ سعید پورروستائی اردکانی | ||||
24. | تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم | |||
دوره 3، شماره 11، بهار 1396، صفحه 79-98 | ||||
نسرین محمدحسنی؛ رحیم آقازاده | ||||
25. | تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری | |||
دوره 1، شماره 4، پاییز 1394، صفحه 41-59 | ||||
سید رسول عمادی؛ الهه نیکروش؛ میر دوست خاشی | ||||
|