تعداد نشریات | 57 |
تعداد شمارهها | 1,862 |
تعداد مقالات | 14,898 |
تعداد مشاهده مقاله | 32,638,934 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 20,198,378 |
1. | Analyse des pratiques d’évaluation des enseignants du FLE en Iran | |||
دوره 3، شماره 5، بهمن 2022 | ||||
Asiyeh Khajehali؛ Mahmoud Reza Gashmardi؛ Rouhollah Rahmatian؛ Roya --- Letafati | ||||
2. | Assessment Task–Based Language Needs of Sport Management Students (Case study: University of Mazandaran) | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 45-62 | ||||
Morteza Dousti؛ Goudarz Alibakhshi | ||||
3. | FACTEURS AFFECTANT L’APPRENTISSAGE DE LA GRAMMAIRE | |||
دوره 3، شماره 5، بهمن 2022 | ||||
Mahdi AFKHAMI NIA؛ VAHIDEH NASSIRZADEH | ||||
4. | L'IMPORTANCE DU LEXIQUE DANS L'APPRENTISSAGE ET L'ENSEIGNEMENT DU FRANÇAIS | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1402 | ||||
AMIR SOHI | ||||
5. | اثربخشی بازی های سازماندهی شده بر میزان یادگیری و هوش نو آموزان پیش دبستانی | |||
دوره 9، شماره 33، فروردین 1397، صفحه 187-206 | ||||
مهدی واحدی؛ زیور بیگدلی | ||||
6. | یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی | |||
دوره 6، شماره 16، فروردین 1389، صفحه 79-104 | ||||
حسین اسکندری؛ دکتر داریوش نوروزی | ||||
7. | ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکههای یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاههای آزاد شهر تهران. | |||
دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 189-220 | ||||
لیلا مصدق؛ بابک نصیری فرقانی؛ افسانه زمانی مقدم | ||||
8. | آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی | |||
دوره 12، شماره 42، دی 1395، صفحه 129-154 | ||||
وحیده علی پور؛ سمیرا بکان؛ رحیم مرادی | ||||
9. | اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی | |||
دوره 1، شماره 4، آذر 1394، صفحه 21-40 | ||||
عبدالله اخباری؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محمد اکبری | ||||
10. | اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههای شهر سنندج) | |||
دوره 3، شماره 6، فروردین 1395، صفحه 40-60 | ||||
مژگان درخشان؛ سیروس قنبری؛ خلیل زندی؛ حاتم ملکی؛ حامد سیف پناهی | ||||
11. | الگوی همراستایی گونههای بازاریابی داخلی و اشتباهات کارکنان بر اساس منطق نوع شناسی | |||
دوره 32، شماره 107، فروردین 1402، صفحه 183-227 | ||||
علیرضا کوشکی جهرمی؛ معین عبدالمحمد سقا؛ سعید زرندی | ||||
12. | اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون | |||
دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 1-22 | ||||
اکبر رضایی | ||||
13. | بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست | |||
دوره 8، شماره 23، فروردین 1391، صفحه 118-131 | ||||
مهرداد اکبری؛ احمد علی پور | ||||
14. | بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه | |||
دوره 8، شماره 25، مهر 1391، صفحه 90-112 | ||||
هانیه مستور؛ خدیجه علیآبادی؛ مریم مقدسین | ||||
15. | بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان | |||
دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 17-32 | ||||
محمدرضا مهدوی؛ محمدحسن امیرتیموری | ||||
16. | بررسی تأثیر استفاده از چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری و انگیزه پیشرفت در درس فیزیولوژی | |||
دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 179-190 | ||||
محمد زارع؛ جواد مهربان؛ راحله ساریخانی | ||||
17. | بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی | |||
دوره 5، شماره 20، تیر 1394، صفحه 139-158 | ||||
رحیم مرادی؛ آذر خزائی؛ محمد رضا نیلی؛ ثریا خزائی | ||||
18. | بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی | |||
دوره 10، شماره 33، مهر 1393، صفحه 169-189 | ||||
کیومرث تقی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمدحسن امیرتیموری | ||||
19. | بررسی رابطه میان عوامل شخصیتی و یادگیری دانشجویان حسابداری | |||
دوره 14، شماره 55، مهر 1396، صفحه 125-143 | ||||
رافیک باغومیان؛ حسین رجب دری؛ منوچهر خرمین | ||||
20. | برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع | |||
دوره 3، شماره 9، اسفند 1396، صفحه 82-109 | ||||
یعقوب عزیزی | ||||
21. | تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان | |||
دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 59-76 | ||||
نسرین ترک؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اسماعیل زارعی زوارکی | ||||
22. | تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان | |||
دوره 5، شماره 15، دی 1388، صفحه 66-89 | ||||
مائده مالکی؛ دکتر خدیجه علی آبادی | ||||
23. | تأثیر آموزشی چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایۀ چهارم شهر اراک | |||
دوره 2، شماره 5، فروردین 1391، صفحه 1-20 | ||||
اسماعیل زارعی زوارکی؛ فرزانه غریبی | ||||
24. | تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی | |||
دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 1-26 | ||||
زبیحاله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفیدرآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور | ||||
25. | تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان | |||
دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 1-21 | ||||
آمنه عالی؛ علی اکبر سیف؛ پروین کدیور؛ علی دلاور | ||||
|