1.

ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند

دوره 18، شماره 63، مهر 1402، صفحه 105-148
فاطمه شکاری

2.

اعتبار سنجی مدل شایستگی‌های دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور)

دوره 7، شماره 28، دی 1402، صفحه 66-88
مجید محمودی خالدی؛ یونس وکیل الرعایا؛ علی فائض؛ فرشاد فائزی رازی

3.

الگوی نوآوری خدمات در صنعت گردشگری سلامت با تمرکز بر دوران پساکرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آبان 1403
سحر باستانی؛ مهرداد حسینی شکیب؛ عباس خمسه

4.

اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی

دوره 8، شماره 29، فروردین 1401، صفحه 237-199
علیرضا حسینی پاکدهی؛ محیا بهاریان

5.

بازاندیشی معنای فرزند از دیدگاه زنان متأهل (دارای فرزند و بدون فرزند) ساکن در شهر تهران

دوره 30، شماره 100، فروردین 1402، صفحه 1-44
پگاه روشان شمال؛ حسن سرایی؛ اردشیر انتظاری؛ محمود مشفق

6.

پیامدهای زیست مجازی ایرانیان

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 75-110
مهدخت بروجردی؛ سید حسن ایلالی

7.

تحلیل تاثیر فناوری‌های تحول دیجیتال بر بهبود عملکرد کسب و کار با استفاده از روش‌های تحلیل پیشرفته متن

دوره 13، شماره 49، مهر 1403، صفحه 207-253
محمد‌امین یالپانیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ محمد تقی تقوی فرد

8.

تحلیل جامعه‌شناختی گردشگری ازدواج در ایران

دوره 14، شماره 47، آذر 1398، صفحه 157-191
حمید مسعودی؛ محسن نوغانی؛ حسین بهروان

9.

تحلیل مضامین عقلانیت در سند چشم انداز توسعه میراث فرهنگی و گردشگری کشور

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 7-36
مرتضی احمدی؛ محمود ضیائی؛ رضا واعظی؛ غلامرضا کاظمیان

10.

تحلیل مضامین موثر بر گردشگری پایدار روستایی مناطق روستایی استان اصفهان

دوره 17، شماره 59، مهر 1401، صفحه 115-151
احمد حجاریان

11.

تعامل علوم انسانی-اجتماعی وجامعه: بررسی رویکردهای خبرگان ایرانی

دوره 27، شماره 89، تیر 1399، صفحه 155-200
غلامرضا ذاکرصالحی

12.

چارچوب ارزش‌آفرینی خدمات کانال‌های ترکیبی در صنعت بانکداری

دوره 17، شماره 54، مهر 1398، صفحه 141-182
منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ

13.

چارچوب مفهومی تحول نرم دیجیتال در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دوره 32، شماره 109، مهر 1402، صفحه 27-80
یاسمن مدرسی؛ میرعلی سیدنقوی؛ حبیب رودساز؛ ایمان رئیسی وانانی

14.

چالش‌های سیاست‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون

دوره 13، شماره 41، خرداد 1397، صفحه 1-40
رضا واعظی؛ میثم چکین؛ حسین اصلی پور

15.

شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 129-155
علی شالبافیان

16.

شناسایی دلایل شکل‌گیری تعارض زناشویی در دوران عقد

دوره 12، شماره 48، دی 1400، صفحه 25-54
جواد خدادادی سنگده

17.

شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 201-231
عباس معیا؛ علی اوتارخانی؛ علی رضاییان؛ بهمن حاجی پور

18.

شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 390-363
مرتضی موقر؛ زهرا کاظمی سراسکانرود

19.

طراحی الگوی مدیریت تعارضات بین نسلی در بین کارکنان کشتیرانی جنوب - خط ایران.

دوره 32، شماره 110، دی 1402، صفحه 219-249
علیرضا محمدی بجگان؛ محمد منتظری؛ یوسف احمدی

20.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 93-130
سید علی‌اکبر هاشمی؛ حسن الوداری؛ محمدرضا دارایی؛ روح‌الله رازینی

21.

فمینیسم‌سایبر، مطالبات بازنمایی شده از حوزه زنان در شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 10، شماره 37، اردیبهشت 1403، صفحه 322-271
حمیده حسین زاده؛ افسانه توسلی.

22.

کشف و یافتن سازوکارهای ساخت «دیگری» مهاجر در ایران با تحلیل مضمون

دوره 12، شماره 47، دی 1402، صفحه 269-297
سحر علیزاده نیری؛ علیرضا صادقی؛ یوسف ادیب؛ مصطفی قادری

23.

مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز

دوره 17، شماره 59، مهر 1401، صفحه 9-38
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ اسماعیل قادری؛ افرا شعاران

24.

مدل توسعه اکوتوریسم در ایران: ابعاد و استراتژی ‏ها

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 147-178
علی اصغر مباشری؛ فاطمه شکاری؛ مسلم باقری؛ زهرا معاون؛ مهرداد کیانی

25.

مدل هتل یادگیرنده برای صنعت هتلداری ایران

دوره 18، شماره 64، دی 1402، صفحه 1-32
مرتضی بذرافشان؛ حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی کروبی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login