کلیدواژه‌ها = برنامه درسی
تعداد مقالات: 36

1

اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک

دوره 7، شماره 22، زمستان 1390، صفحه 1-20
حسین جعفری ثانی؛ حمیده پاک مهر
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2012.6054

2

آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی)

دوره 3، شماره 8، پاییز 1396، صفحه 149-201
بهروز رحیمی؛ محسن طالب زاده؛ داریوش مهری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2019.31920.218

3

آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران

دوره 2، شماره 6، زمستان 1395، صفحه 1-31
سلمان آخش؛ علی حسینی خواه؛ عفت عباسی؛ نعمت الله موسی پور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/soece.2018.22077.1127

4

افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)

دوره 9، شماره 29، پاییز 1392، صفحه 1-22
مرتضی کرمی؛ مجتبی تجری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2013.6099

5

بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 2، شماره 5، زمستان 1394، صفحه 3-30
اسماعیل زارعی زوارکی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jti.2016.6951

6

بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی

دوره 8، شماره 26، زمستان 1391، صفحه 46-67
خدیجه علی آبادی

7

بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران

دوره 1، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 56-70
مریم صفرنواده؛ فریبرز محمدی فارسانی؛ احمد جعفری قوام آباد
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2017.8488.38

8

بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی

دوره 1، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 109-126
وحیده علیپور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2016.3562

9

بررسی مبانی نظری اندیشه‌های آیزنر و دلالت‌های تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی

دوره 1، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 1-20
مرضیه دهقانی؛ ابوالفضل غفاری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2016.7491

10

بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek)

دوره 13، شماره 44، تابستان 1396، صفحه 1-28
علی ضیایی مهر
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7977

11

برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع

دوره 3، شماره 9، زمستان 1396، صفحه 82-109
یعقوب عزیزی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.9678

12

به ‏گزینی دانش بومی در بومی‏سازی برنامه‏ های درسی با توجه به آموزه‏ های تربیتی رضوی(ع)

دوره 3، شماره 6، بهار 1396، صفحه 43-70
صادق زارع صفت
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.20288.138

13

تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان

دوره 9، شماره 28، تابستان 1392، صفحه 16-40
مقصود امین خندقی؛ ملیحه رجائی

14

تأثیرمؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه

دوره 3، شماره 7، تابستان 1396، صفحه 90-121
جمیله علم الهدی؛ محبوبه رضائی دیگه سرایی؛ بابک یاری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.15707.105

15

تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی

دوره 7، شماره 28، زمستان 1396، صفحه 159-185
فرزانه حقیقی؛ مقصود امین خندقی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.3545.1133

16

تبیین گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان بر اساس دیدگاه معرفت شناختی آنان

دوره 10، شماره 34، زمستان 1393، صفحه 112-126
حمیده پاک مهر؛ حسین کارشکی

17

تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز

دوره 1، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 27-51
عرفانه قاسم پور؛ احمد ملکی پور؛ صادق زارع‌صفت
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2016.7072

18

تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی

دوره 3، شماره 6، بهار 1396، صفحه 1-42
جواد جهان؛ مرزبان ادیب منش؛ محمد پاک سرشت
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.25099.172

19

حوزه مسؤولیت نهادهای برنامه ریزی درسی در دانشگاه اصفهان

دوره 2، شماره 6، زمستان 1385، صفحه 119-136
مهری ساکی؛ سیدمصطفی شریف
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2007.5999

20

رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر

دوره 1، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 83-107
سمیه گیوکی؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ حسین شکوهی فرد؛ اسدالله زنگویی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2016.7071

21

ساختار کتاب درسی و رویکرد حل مسئله

دوره 2، شماره 3، بهار 1385، صفحه 147-163
حسن ملکی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2006.5975

22

طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد

دوره 2، شماره 5، زمستان 1395، صفحه 169-198
حسین زینلی پور؛ سمیه زارع؛ یعقوب رییسی اهوان
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.25118.173

23

طراحی الگوی برنامه درسی کارآفرینی برای کودکان پیش از دبستان و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی، کارآفرینی و مربیان

دوره 1، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 140-160
بتول سبزه
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/soece.2015.2606

24

طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی

دوره 13، شماره 45، پاییز 1396، صفحه 21-39
رضا محمد بیگی؛ علیرضا فقیهی؛ فائزه ناطقی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.8142

25

طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی

دوره 1، شماره 2، بهار 1395، صفحه 107-144
علی کشاورز زاده؛ محسن فرمهینی فراهانی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2016.1872

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.