1.

Les séquences figées dans les slogans publicitaires : description et propositions sociodidactiques

دوره 1، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 15-36
Mhand AMMOUDEN

2.

اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن

دوره 10، شماره 31، مهر 1394، صفحه 103-131
ناهید امراللهی بیوکی؛ اعظم نظری

3.

ارزیابی کارآمدی قوانین و مقررات تبلیغات کالای سلامت در مواجهه با بحران کووید 19؛ مطالعه تطبیقی ایران و بریتانیا

دوره 23، شماره 72، آبان 1400، صفحه 199-230
هدی غفاری؛ زهرا ابراهیمی

4.

آسیبشناسی گفتمان حاکم بر قوانین و مقررات تبلیغات بازرگانی

دوره 13، شماره 33، خرداد 1385، صفحه 155-188
نظام بهرامی کمیل

5.

انسجام دستوری در تبلیغات فارسی و انگلیسی (مطالعه موردی: فراورده‌های غذایی)

دوره 7، شماره 12، مهر 1399، صفحه 215-242
مهسا صادقی

6.

بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 201-232
محسن نظری؛ روزا هندیجانی؛ زینب محمدی؛ سعیده اسماعیلی

7.

تاثیر مداخله دولت بر رقابت بین زنجیره های تامین سبز و غیرسبز با هدف مدیریت رفاه اجتماعی

دوره 19، شماره 63، دی 1400، صفحه 51-83
محمدرضا منجذب؛ محمدکاظم صیادی؛ محمدجواد فرصیاد

8.

تبلیغات و ارتقاء فعالیت های مختلف در سطح بین المللی

دوره 4، شماره 15، آذر 1373، صفحه 81-100
عبدالحمید ابراهیمی

9.

رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری

دوره 6، شماره 15، خرداد 1390، صفحه 111-136
مهدی کروبی

10.

سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی

دوره 16، شماره 45، شهریور 1388، صفحه 63-92
مهدی کروبی؛ مجتبی محمدیان

11.

طراحی مدل شبیه سازی زنجیره تامین حلقه بسته سبز و قیمت گذاری محصول در حضور رقیب

دوره 17، شماره 52، فروردین 1398، صفحه 153-202
سمیرا پارسائیان؛ مقصود امیری؛ پرهام عظیمی؛ محمدتقی تقوی فرد

12.

طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 235-256
ثریا بختیاری بستاکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد

13.

کاربرد رویکرد رولان بارت برای تحلیل نشانه شناختی بازنمایی گفتمان ایرانی – اسلامی در آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران

دوره 16، شماره 47، اسفند 1388، صفحه 125-165
حمید عبداللهیان؛ حسین حسنی

14.

مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 273-302
ثریا بختیاری بستاکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد

15.

ملزومات و نتایج فلسفی صنعت تبلیغات در رسانه‌ها

دوره 10، شماره 38، تیر 1393، صفحه 103-119
علیرضا منصوری

16.

نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

دوره 9، شماره 25، فروردین 1393، صفحه 34-68
زهره دهدشتی؛ سجاد خانی؛ امین اجلی

17.

نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 297-326
هما درودی؛ شادی رضوی سطوتی

18.

نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 9-42
سید محمد مهدی زاده طالشی؛ اقبال خالدیان؛ مهراوه فردوسی

19.

واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری

دوره 15، ویژه نامه کووید 19، آذر 1399، صفحه 33-58
فاطمه یاوری گهر؛ فرشته منصوری مؤید



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login