دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,863
تعداد مقالات14,898
تعداد مشاهده مقاله32,659,125
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,209,905

1.

اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)

دوره 8، شماره 32، دی 1401
آرش زارعی؛ سردار محمدی

2.

ارائۀ الگوی پیشنهادی برای نرم‌افـزار استخـراج داده از رسـانه‌های اجتمـاعی

دوره 7، شماره 25، دی 1399، صفحه 1-32
امیررضا اصنافی؛ مریم پاکدامن نایینی؛ سمانه برجی

3.

اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش

دوره 12، شماره 45، مهر 1400، صفحه 39-63
حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ عباس نقی زاده باقی؛ نسرین عزیزیان کهن

4.

بازنمایی پاندمی کووید 19 در رسانه های اجتماعی ایرانیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1401
هادی خانیکی؛ علی احمدی

5.

بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (مورد مطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1402
مینا رنجبر فرد؛ سهیلا مهمان نوازان؛ همراز تولایی

6.

تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 119-152
سعید آیباغی اصفهانی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ تقی وحیدی؛ بهناز دانشمند

7.

تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر شده در زمینه رسانه‌های اجتماعی و گردشگری

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 105-138
سارا ایلچی؛ امیرسالار ونکی؛ مصباح سیوندیان

8.

تحلیل محتوایی موضوع‌ها و هشتگ‌های کرونا در رسانه‌های اجتماعی

دوره 8، ویژه نامه کرونا، فروردین 1400، صفحه 87-115
مسعود قیومی

9.

دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 235-262
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری

10.

رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 34-75
علیرضا عبداللهی نژاد؛ جواد صادقی؛ ابوذر قاسمی نژاد

11.

رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 78-37
حسین کرمانی؛ مرضیه ادهم؛ امیرعلی تفرشی

12.

سیاست گذاران ایرانی و سیاست گذاری رسانه های اجتماعی

دوره 5، شماره 21، دی 1393، صفحه 25-70
حسین بصیریان جهرمی؛ هادی خانیکی

13.

شناسایی پسایندهای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در محیط سازمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1402
الهام حیدری؛ مریم طهرانی؛ مریم مدبری صابر

14.

شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات

دوره 9، شماره 34، شهریور 1402، صفحه 77-33
سید محمدباقر جعفری؛ علیرضا امیرکبیری؛ حسین امجدی

15.

شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 332-301
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ ریحانه عصاریان

16.

طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 269-295
رامین شمسایی نیا؛ ابوذر خوش بیان

17.

عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه

دوره 6، شماره 24، شهریور 1397، صفحه 87-107
فاطمه مبشر راد؛ نسیم غنبر طهرانی

18.

کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بین‌المللی

دوره 4، شماره 14، مرداد 1397، صفحه 317-365
محمدکریم بیات؛ علیرضا اسفندیاری مقدم؛ حامد علیپوری حافظی

19.

مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری

دوره 8، شماره 29، آبان 1398، صفحه 113-142
زهر ه دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان محمودی تبار؛ مسعود کیماسی؛ علی‌اصغر ساجدی‌فر

20.

مدل‌سازی کیفی سازوکار تعاملات شهری در رسانه‌های اجتماعی: موردمطالعه محتواهای منتشرشده در توییتر و اینستاگرام

دوره 7، شماره 23، دی 1401، صفحه 49-85
محمد مهدی مولایی؛ سبحان یحیائی؛ مژگان حاجی‌زادگان؛ محمدحامد احسانبخش

21.

مطالعه تطبیقی وبگاه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و ایالت متحده آمریکا از منظرکسب بازدید وبی کاربران به واسطه رسانه‌های اجتماعی

دوره 7، شماره 24، مهر 1399، صفحه 43-73
مریم طاوسی؛ محسن حاجی زین العابدینی

22.

مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام‌رسان‌های داخلی با پیام‌رسان‌های خارجی

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 296-257
کبری بخشی زاده برج؛ رضا خادم حسینی؛ مهدی بشیرپور

23.

نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 4، شماره 15، آبان 1397، صفحه 322-351
گلنسا گلینی مقدم؛ میترا صمیعی؛ مریم کمالی

24.

نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز)

دوره 1، شماره 3، مهر 1394، صفحه 233-275
محمد کریم بیات؛ روح اله منوچهری

25.

نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 181-214
سیدوحید عقیلی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ محمدمهدی فرجیان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login