1.

اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 300-277
آرش زارعی؛ سردار محمدی

2.

ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 38، شهریور 1403، صفحه 260-225
قاسم زارعی؛ گلثوم اکبری آرباطان

3.

ارائۀ الگوی پیشنهادی برای نرم‌افـزار استخـراج داده از رسـانه‌های اجتمـاعی

دوره 7، شماره 25، دی 1399، صفحه 1-32
امیررضا اصنافی؛ مریم پاکدامن نایینی؛ سمانه برجی

4.

ارائۀ چارچوب کارکرد رسانه‌های اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 13، شماره 51، فروردین 1404، صفحه 253-289
مهران رضوانی؛ مهرداد فروزنده؛ کمال سخدری

5.

اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش

دوره 12، شماره 45، مهر 1400، صفحه 39-63
حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ عباس نقی زاده باقی؛ نسرین عزیزیان کهن

6.

بازنمایی پاندمی کووید 19 در رسانه های اجتماعی ایرانیان

دوره 10، شماره 37، اردیبهشت 1403، صفحه 84-51
هادی خانیکی؛ علی احمدی

7.

بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ)

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 320-287
همراز تولایی؛ مینا رنجبر فرد؛ سهیلا مهمان نوازان

8.

تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی

دوره 8، شماره 31، فروردین 1399، صفحه 119-152
سعید آیباغی اصفهانی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ تقی وحیدی؛ بهناز دانشمند

9.

تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری

دوره 12، شماره 48، تیر 1403، صفحه 83-117
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

10.

تحلیل درگیرشدن مخاطب_مشتریان با برند در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا در توییتر

دوره 10، شماره 39، آبان 1403، صفحه 110-69
امیر حسین آقائی؛ علیرضا حاتمی؛ داتیس خواجه ئیان

11.

تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر شده در زمینه رسانه‌های اجتماعی و گردشگری

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 105-138
سارا ایلچی؛ امیرسالار ونکی؛ مصباح سیوندیان

12.

تحلیل محتوایی موضوع‌ها و هشتگ‌های کرونا در رسانه‌های اجتماعی

دوره 8، ویژه نامه کرونا، فروردین 1400، صفحه 87-115
مسعود قیومی

13.

تحلیل منازعات بازیگران شهری در رسانه های اجتماعی: آینده‌نگاری با متد مکتور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 بهمن 1403
سبحان یحیائی؛ محمد مهدی مولایی؛ ریحانه کشتکاران

14.

دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 235-262
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری

15.

رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 34-75
علیرضا عبداللهی نژاد؛ جواد صادقی؛ ابوذر قاسمی نژاد

16.

رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 78-37
حسین کرمانی؛ مرضیه ادهم؛ امیرعلی تفرشی

17.

سیاست گذاران ایرانی و سیاست گذاری رسانه های اجتماعی

دوره 5، شماره 21، دی 1393، صفحه 25-70
حسین بصیریان جهرمی؛ هادی خانیکی

18.

شناسایی پسایندهای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در محیط سازمانی

دوره 32، شماره 110، دی 1402، صفحه 139-180
الهام حیدری؛ مریم طهرانی؛ مریم مدبری صابر

19.

شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات

دوره 9، شماره 34، شهریور 1402، صفحه 77-33
سید محمدباقر جعفری؛ علیرضا امیرکبیری؛ حسین امجدی

20.

شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 332-301
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ ریحانه عصاریان

21.

طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 269-295
رامین شمسایی نیا؛ ابوذر خوش بیان

22.

عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه

دوره 6، شماره 24، شهریور 1397، صفحه 87-107
فاطمه مبشر راد؛ نسیم غنبر طهرانی

23.

کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بین‌المللی

دوره 4، شماره 14، مرداد 1397، صفحه 317-365
محمدکریم بیات؛ علیرضا اسفندیاری مقدم؛ حامد علیپوری حافظی

24.

مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری

دوره 8، شماره 29، آبان 1398، صفحه 113-142
زهر ه دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان محمودی تبار؛ مسعود کیماسی؛ علی‌اصغر ساجدی‌فر

25.

مدل‌سازی کیفی سازوکار تعاملات شهری در رسانه‌های اجتماعی: موردمطالعه محتواهای منتشرشده در توییتر و اینستاگرام

دوره 7، شماره 23، دی 1401، صفحه 49-85
محمد مهدی مولایی؛ سبحان یحیائی؛ مژگان حاجی‌زادگان؛ محمدحامد احسانبخش

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


login